استقلال شادابی لازم را ندارد

متاسفانه در بعضی از بازی‌های استقلال آن شادابی لازم دیده نمی‌شود تا شاهد استقلالی تهاجمی‌تر، با قدرت‌تر باشیم.

به گزارش آتیه آنلاین، یدالله اکبری، پیشکسوت استقلال گفت: معلوم نیست چرا در این فصل از لیگ برتر فوتبال آن هم در شرایطی که استقلال نسبت به فصل‌های قبل وضعیت بهتری از لحاظ فنی دارد و توانسته با کسب نتایج قابل قبول در صدر جدول مسابقات بایستد، اما اینقدر حواشی اطرافش وجود دارد و هر بار حرف و حدیثی پیرامون این تیم شنیده می‌شود.

وی افزود: تیم فوتبال استقلال در فصل جاری لیگ برتر فوتبال از مهره‌های خوب و ارزشمندی بهره می‌برد که در بسیاری از مسابقات به کمک این تیم آمده اند و به هماهنگی کافی نیز دست پیدا کرده‌اند. از طرفی روی نیمکت این تیم نفراتی مانند پرویز مظلومی و نصرالله عبداللهی قرار گرفته اند که به سود استقلال است. کادر فنی استقلال از محمود فکری به عنوان سرمربی گرفته تا تک تک مربیان جوان و با تجربه به شدت استقلالی و از خانواده آبی پوشان هستند و هر کدام زمانی از نفرات ارزشمند و موثر در ترکیب تیم استقلال بودند. نگاهی به این مجموعه نشان می‌دهد که استقلال می‌توان امسال با اتکا به تمام این موارد صاحب جام قهرمانی شود و به موفقیت دست پیدا کند. البته اگر این حواشی مدت اخیر پیرامون این تیم کاهش پیدا کند و استقلالی‌ها بتوانند این موارد را خوب و درست مدیریت کنند.

اکبری ادامه داد: استقلال این فصل شکل و شمایل قهرمانی دارد و نباید هیچ بهانه‌ای وجود داشته باشد که این تیم امسال هیچ بهانه‌ای برای قهرمان نشدن استقلال در لیگ بیستم وجود ندارد. استقلال از هر لحاظ شرایط خوبی دارد فقط نباید اجازه دهند حواشی بیشتر از این به وجود بیاید و تیم را از این بیشتر وارد حاشیه کند. این حواشی ممکن است رفته رفته به داخل تیم رسوخ کند و تیم را از درون فروبپاشد. چیزی که رقبای استقلال را در این فصل خوشحال خواهد کرد.  اگر بخواهیم نگاهی فنی به وضعیت استقلال در پست‌های مختلف داشته باشیم، باید به این موضوع اشاره کنیم که محمود  فکری امسال بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما بیش از همه جای خالی یک بازیکن که بتواند خوب پاس گل بدهد خالی است.  بعد از اینکه کریمی از تیم استقلال جدا شد، جای خالی او در تیم بسیار حس شد و متاسفانه شاهد حضور بازیکنی با مشخصات فنی او در ترکیب استقلال نبودیم و موجب شد در برخی مواقع نبود او بسیار محسوس شود و تیم استقلال را با مشکل مواجه کند. در واقع حلقه مفقوده استقلال در این روزها بهره بردن از یک هافبک بازی‌ساز  تمام عیار در میانه زمین است. البته نباید فراموش کرد که در خط میانی استقلال بازیکنان خوبی مانند مسعود ریگی و آرش رضاوند چند بازیکن دیگر حضور دارند اما آن‌ها هم باید از سوی کادر فنی تذکر بگیرد و در حملات این تیم  بیشتر مشارکت داشته باشند. در واقع آن‌ها باید علاوه بر این که مهاجمان را تغذیه می کنند، خودشان نیز در امر گلزنی تیم استقلال را یاری کنند و پای خودشان هم به گل زدن باز شود.

وی تصریح کرد: به هر حال باید این واقعیت را بپذیریم که استقلال خوب نتیجه گرفته است و الان در صدر جدول قرار دارد و پتانسیل‌ این تیم هم عالی است، اما شیوه بازی تیم استقلال این روزها کمی نگران‌کننده است چون همه از استقلالی که برای قهرمانی دندان تیز کرده است توقع بازی‌های زیباتر و تماشاگرپسندتر و هجومی‌تر دارند و این زیبایی کمتر در بازی استقلال مشاهده شده است.

این پیشکسوت استقلال افزود: نکته دیگری که پیرامون استقلال و البته اختصاصا پیرامون محمود فکری وجود دارد، انتقادات تند و تیزی است که برخی پیشکسوتان استقلال نسبت به عملکرد فکری و تدابیرش برای تیم استقلال ، داشته و دارند. تصور من این است که هر نقدی صورت می‌گیرد کاملا از روی دلسوزی است و همه هدفشان فقط و فقط موفقیت تیم استقلال است و بس.

وی ادامه داد: در مجموع باید به این نکته اشاره کنم که تیمی مانند استقلال وقتی می‌خواهد قهرمان لیگ برتر ایران و آسیا شود باید خیلی بهتر از اینکه در این هفته ها بوده است، ظاهر شود. متاسفانه در بعضی از بازی‌های استقلال آن شادابی لازم دیده نمی شود و شاهد استقلالی تهاجمی‌تر، باقدرت‌تر و شادب‌تر از این باشیم تا توقع کامل قهرمانی ایجاد شود.

اکبری افزود: تیم استقلال هفت سال تمام دستش به جام قهرمانی لیگ برتر نرسیده است و امسال به اعتقاد من بهترین موقعیت برای شکستن این طلسم هفت ساله و شاد کردن هواداران این تیم است.

کد خبر: 7867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =