پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و میلاد بنیانگذار انقلاب اسلامی

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن  و  میلاد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در پیام لله گانی آمده است:

فرا رسیدن بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت با سعادت فخر عالم بشریت، سلاله پاک نبوت و سرچشمه زلال ولایت، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام زن و همچنین سالروز ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

حضرت زهرای اطهر الگویی کامل و بی بدیل برای تمامی انسان‌هایی است که در جهان هستی سعادت و نیکبختی را جستجو می‌کنند و برای خیر و فلاح زندگی، سیره پاک و مطهر این بانوی بزرگوار را سرمشق اندیشه و رفتار قرار می‌دهند.

این بانوی بزرگوار که پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان مبارکشان بوسه می‌زدند، زندگی پر برکتشان مالامال از بصیرت، دانایی، معرفت و خداشناسی بود. معرفت و خداشناسی ای که او را همراه و همدم نبی اکرم(ص)، دین مبین اسلام، امام اول شیعیان حضرت علی(ع) و ائمه‌اطهار ساخت؛ چونان که پس از گذشت قرن‌ها و اعصار، پژواک مادری و اصالتش گوش جان و دل آزاد اندیشان را نوازش می‌دهد.

حضرت صدیقه طاهره (س) با وجود گنجینه‌ای آسمانی از صبر و استقامت، شجاعت و آزادگی برای زنان و مادران سرزمین ایران اسلامی الگویی کامل است تا با بهره گیری از برکات وجودش در مسیر کار و زندگی تعادل برقرار ساخته و با پیروی از سیره ایشان، علاوه بر تعهد و ایفای وظایف اجتماعی در زمینه زندگی شخصی و تربیت فرزندان و بنیان نهادن خانواده سعادتمند، ثابت قدم گام بر ‌دارند.

حضرت امام خمینی رضوان الله علیه آغازگر حرکتی تاریخی و ماندگار در پهنه تاریخ بودند که منشأ تحولات بسیاری نه تنها بر سپهر تاریخ ایران بلکه در سراسر دنیا بود و عموم انسان هایی که اندیشه آزادی و آزادگی در سر داشتند با پیروی از راه و اندیشه امام راحل عظیم الشأن، مسیر آزادی و استکبار ستیزی را در پیش گرفتند.

ضمن تبریک مجدد این روز و گرامیداشت مقام شامخ مادر و تجدید پیمان با امام راحل(ره)، از درگاه خداوند سبحان صحت، سلامت و سربلندی ملت شریف ایران را مسألت دارم.

کد خبر: 7848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =