امیدواری رحمان رضایی به پیروزی برابر نساجی

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان درآستانه بازی حساس تیمش برابر نساجی مازندران، به کسب پیروزی وامتیاز از این تیم ابزارامیدواری کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش ذوب آهن اصفهان برابر میزبانش نساجی مازندران درجمع خبرنگاران گفت، ما دراین هفته آنالیز خوبی ازتیم نساجی داشتیم، باتوجه به اینکه من خودم بچه همین استان هستم، به خوبی با سبک بازی نساجی آشنا هستم.

وی افزود: امیدوارم بازی که با تیم نساجی خواهیم داشت، بازی خوبی باشد، هرچند این تیم با مربی جدید سبک فوتبالی اش بهتر هم شده است.

بازی برای نساجی وذوب آهن حساس شد

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه بازی فوق العاده حساس و دشواری در زمین نساجی خواهیم داشت، گفت، با توجه به وضعیت هردو تیم نساجی و ذوب آهن در انتهای جدول رده بندی مسابقات، این بازی هم برای نساجی و هم ذوب آهن بسیار حساس است وقطعا سه امتیاز بیشتر به کار هر دو تیم می‌آید وتساوی به درد دو تیم نمی‌خورد.

رضایی ادامه داد، خوشبختانه بعد از هفته‌ها که فرصت آماده سازی کمی داشتیم و هر پنج روز یک بازی داشتیم، این بار بعد از حدود ۱۰ روز فرصت کافی وهم استراحت خوبی که بازیکنان داشتند، با تمرین وروحیه خوب به مصاف تیم نساجی می‌رویم.

نساجی با خصوصیت همیشگی جنگدگی و دوندگی بالا

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان به تمجدید ازتیم نساجی مازندران پرداخت وگفت، البته من هم یک مازندرانی هستم و از تیم نساجی و سبک فوتبالی این تیم کاملاً شناخت دارم.

رضایی ادامه داد، نساجی چه زمانی که در لیگ یک حضور داشت و چه الان که در لیگ برتر بازی می‌کند، تیم با خصوصیات جنگدگی و دوندگی بالاست و در کنار اینها هواران پرشور وخیلی خوبی دارد که زبانزد درکشور هستند.

هوداران ذوب آهن سنگ تمام گذاشتند

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه از حمایت هواداران این تیم دراین هفته قدردانی کرد وگفت، هواداران ذوب آهن این هفته سنگ تمام گذاشته و مشتاقانه با حضور در تمرینات به بازیکنان قوت قلب دادند وامیدواریم در بازی فردا برابر تیم نساجی بتوانیم، خوشحال را متقابلاً به آنها هدیه کنیم.

رضایی اضافه کرد، هرچند خیلی‌ها مشتاقانه منتظرش پیروزی تیم ذوب آهن هستند، چه هواداران قدیمی تیم وچه کسانی که در کارخانه ذوب آهن مشغول کار هستند و چه کسانی که خارج از محیط کارخانه تیم را حمایت می‌کنند، امیدواریم شرمنده همه آنها نشویم.

تیم ذوب آهن اصفهان درچارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ عصرجمعه ۱۰ بهمن درورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میهمان تیم نساجی مازندران است.

تیم ذوب آهن تا پایان هفته دوازدهم این رقابت‌ها با ۸ امتیاز در رده پانزدهم و نساجی با ۹ امتیاز جایگاه چهاردهم جدول شانزده تیمی این رقابتها را دراختیار دارند.

کد خبر: 7088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =