کارگران ستون فقرات تولید هستند

«صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگران ستون فقرات تولید هستند و تولید بستر استقلال اقتصادی و سیاسی را فراهم می کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی در مراسم تجلیل از کارگران خانواده بزرگ شهرداری که با حضور «علیرضا زاکانی» شهردار تهران برگزار شد، یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری را گرامیداشت.

وی تاکید کرد: جایگاه، برکت و وقار دستان کارگران متفاوت از سایرین است تا جایی که پیامبر اعظم بر دستان کارگران بوسه زدند.

وزیر کار اضافه کرد: کارگرانی که در راه تامین معاش خانواده تلاش می کنند همانند کسانی هستند که در راه خدا جهاد می‌کنند.

مرتضوی با تمجید از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مجموعه مدیریت شهری گفت: اداره کلانشهری همانند تهران با جمعیتی ۱۰ میلیونی بسیار دشوار است که خدمات کارگران مجموعه شهرداری را نباید نادیده گرفت.

مرتضوی همچنین با اشاره شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" بیان کرد: مسوولان و همه آحاد مردم و جامعه شریف کارگری باید عنایت ویژه‌ای به جهش تولید با مشارکت مردم داشته باشند.

کارگران اساس استقلال کشور

در این مراسم " علی زاکانی" شهردار تهران با تبریک هفته کارگر، تلاش کارگران خدوم به ویژه در شهرداری را ارج نهاد و افزود: کارگران اساس استقلال کشور. .

زاکانی با تأکید بر اینکه پیوستگی عمیقی بین دولت انقلابی و مجموعه شهرداری برقرار است، گفت: کارهای بزرگی که در شهرداری تهران رقم خورده به پشتوانه دولت انقلابی است.

در این مراسم همچنین از کارگران برتر مجموعه شهرداری تجلیل و با درخواست «ابراهیم شهرکی» کارگر تلاشگر خدمات شهرداری از زاکانی شهردار تهران مبنی بر تبدیل وضعیت استخدام وی موافقت شد.

شهرکی پس از وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتقام سخت از اسرائیل غاصب، هنگام کار و در نیمه شب واکنش جالب و متفاوتی داشت که مورد توجه رسانه‌های گروهی قرار گرفت و شهر دار تهران با درخواست وی موافقت کرد.

کد خبر: 70479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =