تداوم ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی در تعطیلات نوروز

معاون خدمات درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی در نظارت و سرکشی نوروزی از مراکز درمانی گفت: خدمات درمانی در تعطیلات نوروزی بدون وقفه به مراجعان ارائه می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، محمد سعید مرزبان به همراه غلامرضا میرزایی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) اراک و نحوه ارائه خدمات در ایام نوروز بازدید کرد.

معاون خدمات درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این مرکز در خدمت‌رسانی به شهروندان بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در ایام تعطیلات نوروز سه بیمارستان‌ امام خمینی (ره) اراک، بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه، بیمارستان شازند و پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ابن سینا اراک به صورت تمام وقت در سه شیفت به مراجعان خدمات ارائه می‌دهند.

مرزبان ادامه داد: در سایر درمانگاه‌های تامین اجتماعی پذیرش بیماران در ایام غیرتعطیل نوروزی طبق روال معمول انجام می‌شود، فعالیت حوزه‌های پشتیبانی و ستادی نیز در ایام تعطیلات نوروزی تداوم دارد، کارشناسان ستادی، روسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در طول ایام نوروز با حضور در محل خدمت، به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را تحت نظارت کامل داشته و ضمن بررسی لازم، درباره رفع مشکلات احتمالی سریعاً اقدام خواهند کرد.

وی بیان کرد: سرکشی از مراکز تابعه تا پایان نوروز ادامه دارد و هم استانی‌ها و مسافران نوروزی در صورت هرگونه مشکل می‌توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس حاصل کنند.

معاون خدمات درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی در این بازدید با بیماران، همراهان و پرسنل بخش‌های مختلف گفتگو کرد و فرآیندهای خدمت‌رسانی مورد بررسی قرار گرفت.

طرح آماده‌باش نوروزی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان مرکزی از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ماه آغاز و تا روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ادمه خواهد داشت.

کد خبر: 69304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =