ساخت بخش LDR بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان همدان با حضور در دفتر استاندار از ساخت بخش LDR بیمارستان تامین اجتماعی آتیه همدان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان، حسن عروتی موفق هشتم فروردین به منظور تبریک سال نو و دیدار نوروزی ضمن حضور در دفتر استاندار همدان و دیدار با علیرضا قاسمی فرزاد، برنامه‌های عمرانی و زیربنایی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برای سال جدید و گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ را برای بالاترین مقام اجرایی استان تشریح کرد.

وی در این باره گفت: نهایی شدن مجوز احداث بخش دیالیز بیمارستان دکتر غرضی ملایر و دو درمانگاه تخصصی در دو بیمارستان همدان و ملایر هر کدام به مساحت ۳۵۰۰ متر و ساخت بخش LDR بیمارستان آتیه و نیز پیگیری احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان کبودرآهنگ از برنامه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

قاسمی فرزاد نیز در این دیدار با اشاره به تاکید ریاست جمهوری بر ارائه خدمت به مردم با محوریت تسهیل، تسریع و تکریم مردم از تلاش‌های ایثارگرانه مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان در این عرصه قدردانی کرد.

کد خبر: 69291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =