افتخارآفرینی کارگران خوزستانی در مسابقات قرآن جامعه کارگری کشور

قاری نیشکری، در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کارگری کشور خوش درخشید و در جایگاه سوم رشته قرائت ایستاد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، در آیین پایانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کارگری کشور که یکشنبه (۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شماری از مدیران و چهره‌های قرآنی در مجتمع آدینه تهران برگزار شد- از ۳۵ نفر از برگزیدگان قرآنی جامعه کار و تولید کشور قدردانی شد.

در این مسابقات که دو نفر از کارکنان کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی خوزستان هم حضور داشتند محمود یزدی، توانست جایگاه سوم رشته قرائت را از آن خود کند و افتخار دیگری را برای خوزستان به دست آورد.

پیش‌از این نیز، این قاری قرآن در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش خوزستان در رشته تلاوت تحقیق در جایگاه دوم ایستاد.

حافظان و قاریان کلام وحی خوزستانی در بخش‌های گوناگون کارگری، مشغول فعالیت هستند و در مسابقات سراسری و بین‌المللی قرآن کریم نیز توانسته‌اند با کسب ردههای برتر، افتخارآفرینی کنند.

حمایت از کارهای قرآنی و فرهنگی یکی از اولویت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان است تا بدینوسیله، گامی مهم در گسترش فرهنگ قرآنی و انس با کلام وحی در میان جامعه کار و تولید برداشته شود.

کد خبر: 69184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =