تجلیل از همکاران بازنشسته ستاد مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری

طی مراسمی با حضور مدیر درمان استان، معاونان و سایر همکاران ستادی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری، از ۳ نفر از همکاران که به افتخار بازنشستگی نائل شدند تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند همکاران بازنشسته بیان کرد: با رفتن نیروهای با تجربه قطعا سازمان دچار خسارت خواهد شد و باید تمهیداتی جهت بهره‌گیری از این عزیزان به منظور دستیابی به اهداف سازمان اندیشیده شود و سازمان بتواند از کوله‌بار تجربه و دانش و علم این همکاران بهره‌مند شود.

مصطفی فلاحی در ادامه گفت: برای ما باعث افتخار است در کنار عزیزانی بودیم که در کمال صداقت و درستکاری بهترین سال‌های عمر خود را در جهت تحقق اهداف سازمان تلاش کردند و اینک پس از ۳۰ سال به افتخار بازنشستگی نائل شدند.

وی افزود: بازنشستگی به معنی جدایی از خانواده کاری نیست و ما همیشه از دیدن شما همکاران و دوستان قدیمی خوشحال می‌شویم؛ حضور ارزشمند شما در کنار سایر همکاران می‌تواند بازوی مشورتی موثری در جهت خدمت به بیمه‌شدگان واقع شود.

در پایان مراسم به پاس تلاش‌های ارزنده همکاران بازنشسته، همکاران اصغر نیکزاد، مهرعلی توکلی و سید جمال الدین نورالدینی، توسط مدیر درمان استان با تقدیم لوح یادبود مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر: 69180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =