فعالیت متخصصان در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی باعث افزایش ماندگاری پزشکان می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی در دیدار با معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: فعالیت پزشکان متخصص در مراکز درمانی تامین اجتماعی باعث افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق محروم می‌شود .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی، ابوالفضل سبحانی با بیان این مطلب افزود:برای تسهیل این امر قوانین و دستورالعمل‌ها باید منعطف شود و از طرفی همکاری و تعامل فی‌مابین دانشگاه علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشت شهرستان‌های استان با مراکز درمانی تامین اجتماعی افزایش یابد.

وی بیان کرد: پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس روزانه پاسخگوی ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر از مراجعان است و با توجه به گران بودن خدمات درمانی، اولویت سازمان تامین اجتماعی ارائه خدمات درمانی رایگان به بیمه شدگان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی با تقدیر از اقدامات انجام شده در مورد آسفالت مسیر پلی‌کلینیک تامین اجتماعی طبس خواستار برقراری سرویس حمل و نقل عمومی و بهبود روشنایی معابر برای دسترسی راحت‌تر مراجعان به این مرکز درمانی شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز در این دیدار برای پیگیری جذب پزشک متخصص در پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس از طریق تعامل با شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس قول مساعد داد.

علی اکبر رحیمی تاکید کرد: ۷ هزار کارگر در شهرستان طبس زندگی می‌کنند که با خانواده جمعیت حدود ۲۸ هزار نفری را تشکیل می‌دهند که همه بیمه شده تامین اجتماعی هستند و نیاز به خدمات درمانی تامین اجتماعی دارند بنابراین باید از تمام ظرفیت‌های موجود در مرکز درمانی تامین اجتماعی استفاده شود.

کد خبر: 69082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =