همه در جهاد تبیین نقش‌آفرینی کنیم

«مهرداد عظیمی» معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در مراسم تکریم و پاسداشت شهدا با تبیین شرایط افتخارآمیز کشور که با حضور فرزندان شهدای سازمان، معاونین و مدیران ستادی و استانی از طریق وبینار برگزار شد گفت: در حالی که رسانه‌های معاند درصدد تضعیف در ارزشها و عناصر هویتی جامعه ما و ناکارآمدنشان دادن ایران اسلامی هستند، همه ما وظیفه داریم در نمایش اقتدار این مرز و بوم نقش‌آفرینی کنیم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، عظیمی روشنگری برای نسل جوان و نوجوان را از مهترین مسئولیتها و دولتهای خطیر در شرایط امروزی دانست و گفت: نباید به رسانه‌های معانداجیر شده میدان داد. باید کار شبانه روزی حرکت درخشانی که شهدای سرافراز آغازگر آن بودند را به دنیا نشان دهیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با اشاره به اینکه تکریم و پاسداشت شهدای سرافراز و خانواده معزز شهدا تکلیف و افتخار ابدی ما است افزود: زبان در بیان جایگاه شهدا و جانفشانی ایثارگران ستارگان روشن آسمان قاصر است و به ساعتها، بحث، تجلیل و تبیین نیاز دارد.

عظیمی در ادامه با اشاره به تلاشهای شبانه‌روزی برای حل مشکلات معیشتی و رفاهی همکاران گفت: با تجربه‌ای که در سایر سازمانها و مجموعه دارم، فنی و حرفه‌ای را سازمان بزرگ و ریشه دار و تاثیرگذار دیدم و با این رویکرد با افتخار تمام تلاش خودر را برای پایان دادن به دغدغه همکاران در راستای نقش‌آفرینی در نهضت ملی مهارت‌آموزی به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: چانه‌زنی‌های مستمر چندماهه و تلاشهای شبانه روزی بخشهای مختلف منجربه پرداخت به موقع در پایان سال شده است و ثمره این تلاش‌ها خوشحالی و خرسندی همکاران در خانواده بزرگ سازمان است.

عظیمی با تبیین برنامه‌های راهبردی سازمان از جمله دیپلماسی مهارت گفت: اساس تحول، داشتن فکر، ایده، انگیزه و حال خوب همکاران است و با اهتمام جدی برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

کد خبر: 69035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =