ارائه ۱۰۰ درصدی خدمات مصوب وزارت کار در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

«نجفعلی شهبازی» رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال ۱۴۰۲ این وزارتخانه به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر توانست ۱۰۰ درصد خدمات مصوب را در پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند ارائه دهد.

به گزارش آتیه آنللاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهبازی در این باره بیان کرد: پنجره ملی خدمات دولت هوشمند توانسته امکان ارائه خدمات الکترونیکی پرکاربرد سازمان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی را با یک بار احراز هویت برای اقشار مختلف مردم فراهم کند.

وی افزود: حفظ محرمانگی اطلاعات خصوصی کاربران و بهبود امنیت از طریق احراز هویت‌های جدید مطابق با استانداردهای جهانی، ارتقای سیستم خدمات احراز هویت یکپارچه متناسب با تکنولوژی روز دنیا و ارتقای رضایت شهروندان به دلیل سهولت دسترسی به خدمات سامانه‌های دولتی و عمومی از اهداف پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند است.

شهبازی ادامه داد: با ایجاد و راه‌اندازی درگاه یکپارچه خدمات وزارت متبوع به آدرس sso.mcls.gov.ir هم‌اکنون، ۱۰۰ درصد خدمات مصوب ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند متصل شد و این وزارتخانه جزو دستگاه‌های برتر در این زمینه قرار گرفت.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت کار با بیان اینکه سیاست و برنامه‌ریزی دولت در راستای اتصال تمامی خدمات وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به درگاه یکپارچه خدمات دولت هوشمند است، افزود: بر همین اساس مرکز فناوری اطلاعات وزارت تعاون در راستای سیاست یکپارچه‌سازی و تسهیل دریافت خدمات الکترونیکی و جلوگیری از سردرگمی متقاضیان دریافت خدمت، ۱۰۰ درصد خدمات مصوب خود را به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند (دولت من) نیز متصل نموده است.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی(کادر پنجره واحد خدمات) یا مراجعه به آدرس sso.mcls.gov.ir با یک‌بار احراز هویت و وارد شدن، به تمامی خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر: 69033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =