تقدیر از کارمندان نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی

طی مراسمی از کارمندان نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی با حضور مدیر درمان استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی، در این مراسم مدیر درمان تامین اجتماعی استان ضمن تبریک پیشاپیش ماه رمضان به کسب مقام برتر مدیریت درمان استان در کشور اشاره و بیان کرد: بدون شک مقام برتر در بین مدیریت‌های درمان کشور با تلاش و همت همه همکاران عزیز در همه سطوح رقم خورد که فرصت را غنیمت شمرده و از همه همکاران در خانواده بزرگ مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی تشکر می‌کنم.

علی رضازاده در ادامه با اشاره به پروژه‌های عمرانی سطح استان گفت: در سال ۱۴۰۲ توانستیم، ساختمان‌های جدید درمانگاه چناران و پلی‌کلینیک قوچان را افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: مقدمات احداث درمانگاه در بیمارستان رازی تربت حیدریه و همچنین مقدمات ساخت درمانگاه در شهرستان‌های بردسکن و جوین و زبرخان در حال انجام است‌.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی از تعیین تکلیف پروژه ساختمان نیمه کاره بیمارستان امام رضا(ع) به‌عنوان یکی از اقدامات مهم سال ۱۴۰۲ یاد کرد و افزود: پروژه ساختمان نیمه ساز بیمارستان امام رضا(ع) بعد از ۴۶ سال احیا و در دستور کار پروژه‌های عمرانی قرار گرفت‌.

ویزیت بیش از ۲۲ میلیون نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی خراسان رضوی

رضازاده در ادامه به تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه هتلینگ، نوسازی تجهیزات پزشکی‌ و اقدامات انجام شده در حوزه رفاهی و ورزشی استان نظیر اردوهای خانوادگی و برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی استان و عملکرد سال ۱۴۰۲ استان پرداخت و افزود : در سالی که گذشت بیش از ۳ میلیون نفر مورد ویزیت و حدود ۴۵ هزار نفر خدمات بستری را دریافت کردند.

وی ادامه داد: در حوزه درمان غیرمستقیم ضمن عقد قرارداد با ۵هزار مرکز طرف قرار داد، ۲۲ میلیون ویزیت انجام و به بیش از ۲۰هزار پرونده پزشکی در ماه رسیدگی شد. عباس سلیمانی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت استان، در مراسم تجلیل از از کارمندان نمونه استان، منابع انسانی را جزو ثروت‌های هر سازمانی دانست که در توسعه سازمان‌ها و حتی کشور تاثیرگذار هستند. وی با ذکر این مطلب افزود: مدیران باید بدانند که توسعه سازمان‌ها از طریق توجه به منابع انسانی اتفاق خواهد افتاد .

سلیمانی در ادامه افزود: منابع و سرمایه‌های انسانی مانند یک معدن طلا هستند که می‌توان با شایسته‌سالاری و توجه مناسب، از پتانسیل، تجربه و دانش آن‌ها در جهت توسعه و تعالی سازمانی قدم برداریم.

کد خبر: 68991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =