توزیع ۳۰۰ سبد کالا  در بین اعضاء انجمن نابینایان ایران

قائم مقام انجمن نابینایان ایران از توزیع ۳۰۰ سبد کالا ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز در بین اعضاء خود خبر داد.

منصور شادکام در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین با اشاره به اقدام هرساله انجمن در حمایت از اعضاء خود در ایام خاص گفت: امسال نیز به لطف یکی از خیران توزیع ۳۰۰ سبد کالا در بین اعضاء انجمن از فردا ( ۱۴ اسفند ماه) آغاز می شود.

وی افزود: علاوه بر کمک‌های موردی و نقدی مستقیم انجمن، هر سال در دو نوبت با حمایت و پشتیبانی یکی از خیران تهرانی سبد کالا در بین اعضاء توزیع می‌شود. امسال نیز، اعضاء با معرفی انجمن، ضمن مراجعه به دفتر خیریه موردنظر، سبد کالای خود را دریافت خواهندکرد.

شادکام در خصوص فعالیت‌های ماه‌های اخیر انجمن گزارش کرد که تعداد ۶۰ نفر از اعضاء نیز از ۸ تا ۱۲ اسفندماه به سفر مشهد اعزام و در مجتمع خدمات فرهنگی ثامن الائمه مشهد اقامت کردند. بخشی از هزینه سفر این عزیزان را انجمن متقبل شد.

او یکی دیگر از برنامه‌های انجمن را اعزام ۵۶ نفر از اعضاء و همراهان آنها را به کربلای معلی خواند و افزود: اعضاء دعوت شده به سفر کربلا که از ۱۰ تا ۱۶ بهمن سال جاری برگزار شد از شهرهای تهران، کاشان، گلستان، بیرجند، خواف، خرم آباد، کرمانشاه، کرمان، دیلم و هرمزگان بودند.

قائم مقام انجمن نابینایان در پایان از برگزاری ضیافت ماه مبارک رمضان در یکی از رستوران‌های شمال شهر تهران خبر داد و گفت که تاریخ و مکان دقیق این ضیافت نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر: 68706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =