پرداخت ماهانه ۱۷۰۰ میلیاردی به مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی مازندران

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مازندران با در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از پرداخت ماهیانه ۱۷۰۰ میلیارد ریال به مستمری‌بگیران و بازنشستگان استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان مازندران، کارکنان تامین‌اجتماعی استان مازندران به مناسبت ایام الله دهه فجر با آیت الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.

در این دیدار حسن فلاح، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مازندران گزارشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه تامین‌اجتماعی ارائه و در آماری مقایسه‌ای از افزایش چشمگیر پوشش بیمه‌ای و انواع خدمات ارائه شده در این حوزه خبر داد.

فلاح، پوشش بیمه‌ای ۵۳ درصدی در کشور و بیش از ۶۲ درصدی در استان و ارائه ۵۴ نوع خدمت مختلف را دستاورد بزرگ سازمان برای مردم عنوان کرد و گفت: ماهانه بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به مستمری‌بگیران و بازنشستگان استان پرداخت می‌شود.

مدیرکل تامین‌اجتماعی مازندران افزود: افزایش بیش از ۷۱ درصدی منابع بیمه‌ای و کسب رتبه‌های چهارم و ششم کشور توسط این اداره کل در بیمه‌های زنان خانه‌دار و دانشجویان و همچنین کسب عناوین مختلف در حوزه‌های فرهنگی و انتخاب به عنوان دستگاه برگزیده نماز در سازمان و استان مازندران در دو سال پیاپی از دیگر اقدامات و موفقیت‌های ارزنده این اداره کل بشمار می‌آید.

کد خبر: 68013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =