نخستین «جشنواره معراج» به همت سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار می‌شود

سازمان تأمین‌اجتماعی نخستین جشنواره معراج ویژه همکاران سازمان و فرزندان را در سطوح استانی و کشوری در ماه جاری برگزار  می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین، سازمان تأمین‌اجتماعی برگزاری جشنواره معراج را در بخش‌های مسابقه نقاشی، کتابخوانی، داستان‌نویسی، مقاله‌نویسی، انشاء و دوره آموزشی ویژه ائمه جماعات سازمان با هدف ارتقاء جایگاه نماز در محیط کار و خانواده را همزمان با ایام الله دهه فجر کلید خواهد زد.

مسابقه نقاشی ویژه فرزندان همکار

محور مسابقه نقاشی نماز و عفاف و حجاب، نماز و عدالت، نماز و سعادت، نماز و پاکدستی، نماز و تحکیم خانواده، نماز و سبک زندگی است . پس از برگزاری مسابقه، مدیریت‌های درمان استان‌ها نسبت به انتخاب و تقدیر از سه نفر در هر گروه سنی (کمتر از ۷ سال، ۷ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۲۰ سال) تا تاریخ ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ اقدام خواهند کرد.

مسابقات خانه بهشتی

مسابقات با عنوان "خانه بهشتی" نیز ویژه همکاران و فرزندان آنها در تمام استان‌ها از تاریخ ۱۲ بهمن ماه تا ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد. همکاران سراسر کشور علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند ابتدا با ورود به سایت به نشانی http:‏/‏/amoozesh.qunoot.net‏/ و انتخاب پنجره آزمون پس از عضویت و تکمیل اطلاعات، مراحل بعدی شرکت در آزمون را انجام دهند. در صورت نیاز به توضیح یا بروز مشکل لطفا با پشتیبان آزمون، آقای قهرمانی به شماره ۰۲۵۳۷۸۳۳۲۰۸ تماس گرفته شود.زمان شروع آزمون پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با آغاز ایام ا... دهه مبارک فجر و مهلت شرکت در مسابقه "خانه بهشتی" ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید.

مسابقات داستان‌نویسی‌، انشاء و مقاله

محورهای مسابقه داستان‌نویسی، انشاء و مقاله ویژه فرزندان همکار نماز و عفاف و حجاب، نماز و اخلاق اداری، نماز و تکریم ارباب رجوع، نماز و عدالت، نماز و سعادت، نماز و پاکدستی، نماز و تحکیم خانواده، نماز و سبک زندگی است.گروه سنی (کمتر از ۷ سال و ۷ تا ۱۳ سال) می‌توانند در مسابقات داستان‌نویسی و انشاء شرکت کنند و گروه سنی ۱۸ سال و بالاتر نیز مجاز به شرکت در مسابقه مقاله نویسی هستند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با درج نام و نام خانوادگی همکار و فرزند، نام استان (بیمه یا درمان)، شماره همراه تا تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۰۱۲۳۸۸۲۹۸ ارسال کنند.

در این بخش از جشنواره برای هر یک از مسابقات ذکر شده ( نقاشی، داستان نویسی و ...) از مجموع محورهای فوق(نماز و عفاف و حجاب، نماز و اخلاق اداری و...) در هر گروه سنی، سه نفر با نظر هیأت داوران مرکز تخصصی نماز کشور بعنوان نفرات برتر انتخاب و معرفی خواهند شد. لازم به تأکید است که در مسابقه مقاله‌نویسی چارچوب مقاله علمی باید رعایت شود.

این مسابقه ویژه فرزندان همکار (گروه سنی ۱۲تا ۱۸ سال) است. علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت فایل صوتی کتاب فوق و شرکت در آزمون، از طریق این لینک https:‏/‏/qunoot.net/App/listens.item.php?showid=۱۴۷۵ اقدام کنند.

زمان شروع آزمون مورخ پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با آغاز ایام ا... دهه مبارک فجر و مهلت شرکت در این مسابقه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید.

دوره آموزشی ویژه ائمه جماعات سازمان

این دوره آموزشی در دو مرحله حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود. در مرحله اول (دوره آموزش مجازی) ائمه جماعات برای حضور در دوره آموزشی و شرکت در آزمون این مرحله می‌توانند از طریق سایت http:‏/‏/amoozesh.qunoot.net/ تا تاریخ ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ اقدام کنند. متقاضیان شرکت در این آزمون در صورت نیاز به توضیح یا بروز مشکل می‌توانند با آقای قهرمانی، پشتیبانی آزمون به شماره ۰۲۵۳۷۸۳۳۲۰۸ تماس برقرار کنند.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون ابتدا باید وارد سایت فوق شده و پس از انتخاب پنجره دوره آموزشی ویژه ائمه جماعات و عضویت و تکمیل اطلاعات، مراحل بعدی آزمون را انجام دهند. کسب حد نصاب لازم دوره آموزشی فوق شرط لازم حضور ائمه محترم جماعات در جشنواره معراج در مشهد مقدس است.مرحله دوم به صورت ۱۲ ساعت آموزش حضوری است که توسط اساتید مرکز تخصصی نماز در دو مرحله در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره آموزشی حضوری ویژه دبیران اقامه نماز، رؤسای ادارات روابط عمومی‌

این دوره آموزشی ۱۲ ساعته و به صورت حضوری توسط اساتید مرکز تخصصی نماز در مشهد مقدس برگزار می شود. در انتهای دوره‌های آموزشی موصوف، آزمون برگزار می‌ شود و با توجه به امتیاز کسب شده و سایر شاخص‌های ستاد اقامه نماز کشور، از امام جماعت ، دبیر شورا و رئیس اداره روابط عمومی‌ و امور فرهنگی برتر در اختتامیه جشنواره تقدیر می‌شود. آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان کشوری عصر شنبه پنجم اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور مدیران ارشد سازمان برگزار خواهد شد.

کد خبر: 67790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =