معرفی بازنشسته منتخب تامین‌اجتماعی استان گیلان به عنوان بازنشسته نمونه کشوری

بر اساس اعلام اداره کل فرهنگی اجتماعی سازمان تامین‌اجتماعی، علی نوری، بازنشسته منتخب معرفی شده استان گیلان در ارزیابی کمیته جشنواره انتخاب مستمری‌بگیران نمونه این سازمان در زمره ۱۵ بازنشسته، ازکارافتاده و بازمانده نمونه کشوری قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، این سازمان به منظور پاسداشت و تکریم جایگاه بازنشستگان هر ساله همزمان با ۲۵ ذی الحجه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» اقدام به برگزاری جشنواره انتخاب چهره‌های نمونه مستمری‌بگیران در گروه‌های مختلف بر اساس شاخص‌هایی همچون میزان سوابق بیمه پردازی، کارآفرینی و فعالیت‌های اجتماعی پس از بازنشستگی، موفقیت‌های علمی، هنری، ورزشی و ... فرد بازنشسته و فرزندان او، پیشرفت‌های تحصیلی، تعداد فرزندان، ایثارگری، فعالیت‌های عام المنفعه و ... می‌کند که در سال‌جاری نیز شش نفر از چهره‌های نمونه همزمان با مناسبت مذکور شناسایی و در آئینی تجلیل شدند .

جشنواره انتخاب مستمری‌بگیران نمونه با انتخاب و تجلیل از چهره‌های نمونه کشوری از بین معرفی‌شدگان و منتخبان استانی برگزار می‌شود که حسب اعلام اداره کل فرهنگی اجتماعی این سازمان، علی نوری یکی از بازنشستگان نمونه استان گیلان در سالجاری در زمره ۱۵ بازنشسته و مستمری بگیر منتخب مرحله کشوری جهت تجلیل در آئین ملی معرفی شده است .

پرداخت ۳۵ سال حق بیمه، کارآفرینی و ایجاد اشتغال پس از بازنشستگی، انتشار مقالات علمی و ... ، تدریس دانشگاهی و موفقیت‌های تحصیلی، علمی و ورزشی فرزندان در کنار فعالیت‌های عام‌المنفعه و اجتماعی و سابقه حضور در جبهه ( ایثارگری ) از مولفه‌های این انتخاب بوده است .

روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان ضمن تبریک کسب این موفقیت، آنرا افتخاری دیگر برای استان گیلان برشمرده و از برگزاری آئین تجلیل بازنشستگان نمونه ملی در ایام دهه فجر و همزمان با اعیاد مذهبی ماه رجب با حضور مقامات و مسئولان کشوری در تهران خبر داد.

در یک دهه، استان گیلان هر ساله ( بین یک تا سه نفر ) ، دارای منتخبین سطح ملی بوده است .

کد خبر: 67504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =