نخستین نمایشگاه «یاریگران زندگی» گشایش یافت

‌نخستین نمایشگاه «یاریگران زندگی» با حضور «سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و «محمد چکشیان» معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گشایش یافت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نخستین نمایشگاه «یاریگران زندگی» با رویکرد ارتقای مهارت‌های زندگی و دانش پیشگیری از اعتیاد و با حضور دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در امر مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

در آیین افتتاح این نمایشگاه، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، جمعی از سفرای کشورهای مختلف، نمایندگان مجامع بین‌المللی، ‌ ورزشکاران، هنرمندان و متولیان سازمان‌های مردم‌نهاد حضور داشتند.

غرفه معاونت امور فرهنگی و اجتماعی وزارت کار در این نمایشگاه با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های معاونت و اجرای طرح «بازی‌واره» ویژه نوجوانان حضور یافته است.

در این نمایشگاه، همچنین سنجش سلامت بازدیدکنندگان با استفاده از دستگاه ساختار قامتی به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

نمایشگاه مذکور یک برنامه‌ جانبی ویژه نیز با حضور کارآفرینان و مربیان مهارت سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور دارد که بازدیدکنندگان از جمله نوجوانان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

کد خبر: 65613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =