برقراری میز ارتباطات مردمی سازمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان چهارمحال و بختیاری، سازمان تامین‌اجتماعی استان با برپایی میز ارتباطات مردمی، آماده رسیدگی به درخواست‌ها و پاسخگویی به سوالات مردمی خواهد بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، رسول احمدی، سرپرست بازرسی و رسیدگی به شکایات تامین‌اجتماعی استان گفت: همزمان با سفر ریاست جمهور به استان، اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری با برپایی میز ارتباطات مردمی درمحل اداره کل آماده رسیدگی به درخواست‌ها و پاسخگویی به سوالات مردمی خواهد بود.

وی افزود: میز ارتباطات مردمی سازمان تامین‌اجتماعی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، هادی قیومی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات و زین العابدین امیراحمدی، معاون بررسی و رسیدگی به شکایات و مسئول سامانه سامد سازمان ضمن استقرار در محل میزخدمت واقع بلوار طالقانی ورودی مجتمع ادارات اداره کل تامین‌اجتماعی استان در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه بیست و چهارم، بیست و پنجم و بیست و ششم آبان ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ در خدمت مراجعان خواهند بود.

وی به تشریح موضوعات و مسائل مرتبط به بیمه و درمان گفت: در راستای پاسخگویی به مردم استان و در قالب ستاد ارتباطات مردمی، عبدالله مختاری، مدیرکل تامین‌اجتماعی و مصطفی فلاحی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی در میز ارتباطات مردمی، پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم درباره مسائل حوزه بیمه‌ای و درمانی خواهند بود.

احمدی افزود: علاوه بر میز خدمت ارتباطات مردمی یاد شده، مردم استان می‌توانند در صورت عدم امکان مراجعه به میز ارتباطات مردمی، با شماره ۱۱۱ از طریق سامانه الکترونیکی سامد تماس گرفته و موضوعات خود را مطرح کرده و منتظر دریافت پاسخ باشند.

کد خبر: 65492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =