دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی ایلام با مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین‌اجتماعی ایلام در راستای پیگیری امورات اداری و... به سازمان تامین‌اجتماعی رفت و طی دیدارهای جداگانه‌ای با معاونان و مدیران ارشد این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان ایلام، هادی صبور در نخستین دیدارش با فرامرز بهاروند ، مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین‌اجتماعی ملاقات و گفتگو کرد.

وی در این دیدار، موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران بیمارستان زاگرس را پیگیری کرد و بهاروند هم در این راستا تماس و رایزنی هایی را انجام داد.

صبور سپس به دیدار مدیرکل امور استان‌ها رفت و با مهرزاد اکبرپور ملاقات کرد. راه‌اندازی درمانگاه مهران و دیگر مراکز تابعه از اهم پیگیری‌های وی بود. مدیرکل استان‌ها در این دیدار بر تکمیل و راه‌اندازی درمانگاه مهران تاکید کرد.

در ادامه این دیدارها مدیر درمان تامین‌اجتماعی ایلام به دفتر معاون فرهنگی و امور استان‌ها رفت و با احمداسفندیاری دیدار کرد. در این ملاقات مقرر شد گروه‌های پزشکی جهت اعزام به مناطق محروم استان ایلام اعزام شوند.

وی سپس با شهرام غفاری، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی دیدار کرد که در این ملاقات پیرامون پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی، داروخانه ها تبادل نظر صورت گرفت.

صبور با مرتضی حسینی، معاون مالی وپشتیبانی دیدار و موضوع تبدیل وضعیت همکاران ایثارگر و ماده ۲۰ را پیگیری کرد.

در این دیدارهای جداگانه که بصورت فشرده انجام شد مطالبات مهم استان پیگیری شد.

کد خبر: 65336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =