تأمین‌اجتماعی از سازمان‌های مؤثر و مفید در کشور است

«سید محمد آقامیری» استاندار قم سازمان تأمین‌اجتماعی را از سازمان‌های مفید و مؤثر در کشور توصیف کرد که از گذشته تا امروز خدمات آن توسعه یافته و در ارائه خدمات و حمایت از اقشار تحت پوشش، فعالیت ارزشمندی دارد. در دولت آیت‌الله رئیسی نیز تلاش‌های زیادی انجام شده و خدمات ارزشمندی در حوزه تأمین‌اجتماعی ارائه شده و خدمات این بخش روند رو به رو به رشد دارد.

به‌ گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، استاندار قم در دومین روز همایش سراسری مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی در شهر مقدس قم گفت: استان قم می‌تواند پایگاه خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد. به‌عنوان خادم مردم قم، هر مانعی برای سرمایه‌گذاری باشد به سرعت برطرف خواهیم کرد و آماده همکاری با سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه سرمایه‌گذاری هستیم.

او در مراسم اختتامیه همایش سراسری مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام حمایت استانداری قم از اقدامات توسعه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی، بیان کرد: تأمین‌اجتماعی از سازمان‌های مؤثر و مفید در کشور است که از گذشته تا امروز خدمات آن توسعه یافته و در ارائه خدمات و حمایت از اقشار تحت پوشش، فعالیت ارزشمندی دارد.

آقامیری افزود: ما همچنان به مردم کشور بدهکار هستیم؛ چراکه مردم شریف ایران در همه عرصه‌های دفاع از کشور حضوری فعال داشته‌اند. در نظام اسلامی در ارائه خدمات به مردم، منتی نیست و برای مدیران افتخار است که به این مردم خدمت کنند.

وی همچنین اضافه کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه بیمه، درمان و اقتصاد فعالیت دارد و این سه حوزه که در ظاهر جدای از هم هستند، با هم ارتباط زنجیروار دارند و الحق در دولت آیت‌الله رئیسی تلاش‌های زیادی انجام شده و خدمات ارزشمندی در حوزه تأمین‌اجتماعی ارائه شده و خدمات حوزه تأمین‌اجتماعی روند رو به رو به رشد دارد.

استاندار قم با اشاره به شعار سال جاری که توسط مقام معظم رهبری "رشد تولید و مهار تورم" نامگذاری شده است، ادامه داد: یکی از مسائل مهم کشور ما، رشد تولید و مهار تورم است و باید تورم با رشد تولیدمحور مهار شود. در این زمینه انتظار می‌رود سازمان تأمین‌اجتماعی در راستای افزایش تولید، موانع و مشکلات موجود در برخی قوانین و دستورالعمل‌ها را اصلاح کند؛ هرچند باید به این نکته نیز توجه داشت که سازمان تأمین‌اجتماعی برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان نیازمند منابع کافی است. عموماً کسانی که با این مشکلات و دستورالعمل‌ها درگیر هستند، کارفرمایان و کارآفرینانی هستند که در تولید و اقتصاد سهمی جدی دارند و در جامعه صدای بلند و تأثیرگذاری دارند که تقاضا داریم شاهد مساعدت بیشتر سازمان تأمین اجتماعی در همراهی با تولید و تولیدگران باشیم.

آقامیری در ادامه با اشاره به اهمیت خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی، گفت: مقام معظم رهبری تأکید دارند که نگذارید بیماران به‌جز درد بیماری، درد دیگری داشته باشند و تحقق این فرمایش نیازمند تقویت بیمه‌های درمانی برای پوشش هزینه‌های درمان است. علاوه بر این افرادی که بیمار هستند و از سر درد و گرفتاری به کادر درمان مراجعه می‌کنند، باید در کنار دریافت خدمت‌ مطلوب، با روی خوش و لبخند به مسائل آنها رسیدگی شود که این نوع رفتار منجر به رضایتمندی مردم و خدا خواهد شد.

وی افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد تأمین‌اجتماعی، استان قم با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی استان، می‌تواند پایگاه خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد. سازمان تأمین‌اجتماعی منابع خوبی دارد که البته در قبال آن تعهدات سنگین در مقابل بیمه شدگان و بازنشستگان و همچنین طلب انباشته‌ای از دولت دارد که خوشبختانه در دولت آیت‌الله رئیسی اقدامات خوبی برای پرداخت مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شده است. سرمایه‌گذاری‌های سازمان باید در حوزه مأموریت سازمان باشد و به‌عنوان خادم مردم قم هر مانعی برای سرمایه‌گذاری باشد به سرعت برطرف خواهیم کرد و آماده همکاری در زمینه سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی در استان هستیم.

استاندار قم در پایان خواستار توسعه ظرفیت‌های خدمت‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی در شهرهای کم‌برخوردار این استان شد و گفت: تقاضای ما این است که برای توسعه ظرفیت‌های ارائه خدمات در استان اقدام کنید و در شهرهای جدید استان قم مثل جعفرآباد و کهک که ازنظر خدمات درمانی کم‌برخوردار هستند، نگاه ویژه‌ای به این دو شهر داشته باشید.

کد خبر: 64949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =