مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار می‌شود

بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن‌کریم ویژه کارکنان و همکاران بازنشسته سازمان تأمین‌اجتماعی، شرکت‌ها و موسسات تابعه این سازمان و خانواده‌های آنان در ‌راستای گسترش و ترویج اندیشه‌های قرآنی و فرهنگ دینی در سراسر کشور در ۳ مرحله مقدماتی، درون‌دستگاهی و بین‌دستگاهی(نهایی) برگزار می‌شود.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، تمامی کارکنان رسمی، آزمایشی، پیمانی، قرارداد ماده۲۰، مشمولین ضریب k، کلیه کارکنان شرکتی (خدماتی، تاسیساتی و ...) شاغل در ستاد مرکزی، مراکز بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی، کلیه کارکنان شاغل در بیمارستان‌های تابعه هلدینگ سلامت سازمان تأمین‌اجتماعی مانند میلاد، البرز و...، کلیه کارکنان شاغل در مؤسسات و شرکت‌های تابعه، کلیه همکاران بازنشسته سازمان تأمین‌اجتماعی و همسر و فرزندان می‌توانند در بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان تأمین اجتماعی ثبت‌نام و شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در سه رده سنی تقسیم بندی شده اند که شامل گروه سنی آلاء (نعمت) : ۶ سال تمام الی ۱۱ سال تمام (متولدین ۰۱‌/۰۷‌/۱۳۹۱ تا ۰۱‌/۰۷‌/۱۳۹۶)، گروه سنی ولاء (محبت) : ۱۲ سال الی ۱۶ سال تمام (متولدین ۰۱‌/۰۷‌/۱۳۸۶ تا ۳۱‌/۰۶‌/۱۳۹۱) وگروه سنی اعلی (بلندمرتبه) : شانزده سال به بالا (متولدین ۳۱‌/۰۶‌/۱۳۸۶ به قبل) است.

مسابقات قرآنی سازمان تأمین‌اجتماعی در سه‌ مرحله مقدماتی، درون‌دستگاهی و بین‌دستگاهی و در ۵ رشته اصلی حفظ، قرائت، مفاهیم، اذان و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود. رشته‌های مفاهیم، اذان، نهج‌البلاغه و حفظ سوره‌های یس، نور، ملک، نبأ و حفظ ده سوره آخر قرآن صرفاً در مرحله مقدماتی برگزار شده و رشته‌های حفظ تک جزء و حفظ ۵ جزء در مرحله مقدماتی و درون دستگاهی و رشته‌های حفظ کل قرآن‌کریم، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، قرائت تحقیق، ترتیل و تقلیدی در هر سه مرحله مقدماتی، درون دستگاهی و بین دستگاهی(نهایی) برگزار می‌شود.

بر اساس دستورالعمل صادر شده از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، مرحله مقدماتی بیست‌وپنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم این سازمان میان همکاران دستگاه و در سطح ادارات کل استانی و شرکت‌های تابعه سازمان برگزار می‌شود.

مرحله درون‌دستگاهی با حضور منتخبین مرحله مقدماتی (نفرات اول) دستگاه و در استان خوزستان برگزار خواهد شد. مرحله بین‌دستگاهی یا نهایی این مسابقات نیز با حضور منتخبان هر دستگاه (نفرات اول و دوم) از جمله سازمان تأمین‌اجتماعی، بانک رفاه کارگران، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) و سایر شرکت‌ها و مؤسسات تابعه سازمان در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم، به‌صورت متمرکز و صرفاً از طریق آدرس https://Tamin.Porsline.ir/s/QURAN به‌صورت الکترونیکی صورت خواهد گرفت. مهلت ثبت‌نام به مدت یک هفته و از تاریخ ۱۰‌/۰۸‌/۱۴۰۲ الی ۱۶‌/۰۸‌/۱۴۰۲ خواهد بود.

کد خبر: 64806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =