برگزاری مرحله مقدماتی رقابت‌های المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین‌اجتماعی قم

مرحله مقدماتی المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین‌اجتماعی استان قم با برگزاری مسابقات در ۷ رشته ورزشی فوتبال دستی،شطرنج، دارت، پینگ پنگ، شنا، تیراندازی و بدمینتون در قم برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، مسئول ورزش این اداره کل در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها با بیان این که به دنبال آن هستیم تا حداقل‌ها را برای ورزش کردن بازنشستگان مهیا کنیم گفت: ۵۸ نفر از مردان و ۳۴ نفر زنان ورزشکار در این مسابقات به رقابت پرداختند.

حسین جعفری‌زاده گفت: ‌هدف از برگزاری این رقابت‌ها پیشرفت و بالابردن روحیه بازنشستگان است که سازمان تامین‌اجتماعی ارزش خاصی هم برای بازنشستگان و هم برای شاغلین دارد تا آنها با انرژی مضاعف بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

وی افزود:‌ با نگاه خوبی که مدیران ارشد کشوری و استانی تامین‌اجتماعی به ورزش دارند المپیاد ورزشی برای بازنشستگان کارگری و همکار سالانه در دو مرحله مقدماتی(استانی) و کشوری برگزار می‌شود.

مسئول ورزش اداره کل تامین‌اجتماعی قم با بیان اینکه موضوع دیگری که در دستور کار قرار دارد بحث روان کارکنان است، گفت:‌ به همین منظور سازمان بودجه‌ای اختصاص و به استان‌ها ابلاغ کرده و هر سال برنامه‌های مختلف ورزشی بر اساس تقویم منظم در رشته‌های مختلف برای همکاران شاغل برگزار می‌شود.

جعفری‌زاده گفت: مرحله نهایی المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین‌اجتماعی در بخش کارگری آبان ماه ۱۴۰۲ در استان آذربایجان غربی و المپیاد کارکنان بازنشسته تامین‌اجتماعی در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر: 63467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =