دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر با مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر در دیدار با مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران بر لزوم هم‌افزایی و همفکری در جهت محقق شدن اهداف سازمان بزرگ تامین‌اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر، در راستای تقویت همکاری و گسترش تعاملات فی‌مابین، نشست تعاملی مدیر درمان تامین‌اجتماعی و مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان بوشهر برگزار شد.

در این نشست حسن اسماعیلی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر ضمن اشاره به تعامل مناسب بین دو مجموعه گفت: مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان به دنبال تعامل سازنده و تاثیرگذار با بانک رفاه کارگران به‌عنوان بانک خدمت رسان در مجموعه کارگری و تامین‌اجتماعی است و تلاش داریم با هم‌افزایی و همکاری در جهت محقق شدن اهداف سازمان بزرگ تامین اجتماعی گام برداریم.

اسماعیلی گفت: بانک رفاه کارگران همواره خدمات مطلوبی به مشتریان ارائه داده و این نشان از مشتری‌مداری و توجه ویژه مدیران این بانک به خدمت گیرندگان است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه برخی از بیماران مراجعه‌کننده تقاضای دریافت کمک‌های مالی دارند گفت: هر چند در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی هزینه‌های درمانی برای بیمه‌شدگان رایگان است اما گاهی عده ای از بیماران در مراجعه به سایر مراکز درمانی در تامین هزینه‌ها دچار مشکل می‌شوند لذا اعطای تسهیلات از سوی بانک رفاه می‌تواند کمک بسیار خوبی در جهت رفع دغدغه مالی آنان باشد.

در این دیدار شاپور علیزاده، مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان با تبریک روز پزشک به مدیر درمان و پزشکان شاغل در مدیریت درمان استان و مراکز درمانی تابعه از خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه آنان در سلامت جامعه و بیمه‌شدگان سازمان قدردانی کرد.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان ضمن ابراز خشنودی از برگزاری نشست مشترک گفت: همکاری و تعاملات بین دو مجموعه به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ سازمان تامین‌اجتماعی قطعا رشد و بالندگی سازمان را در پی خواهد داشت.

کد خبر: 63458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =