برگزاری مراسم تجلیل از همکاران شرکت کاروتامین شاغل در مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان

تجلیل از نیروهای شرکت کاروتامین شاغل در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با حضور مدیردرمان استان در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، در این مراسم که معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت، رئیس هیات مدیره شرکت کاروتامین و جمعی از کارکنان مدیریت درمان نیز حضور داشتند حسین ابراهیمی، مدیر درمان استان ضمن گرامیداشت هفته کار وکارگر گفت: از سعی و کوشش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، که با همت والای خود در مسیر سربلندی ایران عزیز و اهداف عالیه سازمان تامین اجتماعی گام برمی دارند، تقدیر می‌کنم. همانطور که پیامبر(ص) فرمودند بر دستان کارگر باید بوسه زد و سازمان تامین اجتماعی افتخارش خدمت به این قشر ارزشمند است.

وی با بیان اینکه مهترین رکن و سرمایه هر سازمان منابع انسانی آن است افزود: لازمه خدمت‌رسانی مطلوب به بیمه‌شدگان، نیروی انسانی پویا است، برای داشتن سازمانی عملگرا و پویا باید به مسائل انگیزشی، نظام پرداخت، رفاهیات و حفظ شآن و کرامت انسانی کارگران و کارکنان توجه ویژه شود.

ابراهیمی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره توجه ویژه به قشر کارگر و اینکه اگر حال کارگر خوب باشد حال جامعه خوب است افزود: بیمه‌شدگان مالکان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند، با توجه به اینکه این سازمان بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و غالب بیمه‌شدگان کارگران هستند، ارائه خدمات مطلوب و شایسته درمانی و غیر درمانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برنامه‌ریزی و اقدامات موثر جهت کاهش دغدغه‌های کلیه بیمه‌شدگان بویژه قشر کارگر از وظایف و مهمترین اهداف ما است.

در ادامه این مراسم غلامی، رئیس هیات مدیره شرکت کاروتامین با تبریک روز کارگر به همکاران شرکت کارو تامین از اقدامات و عملکرد این شرکت در یک ساله گذشته که منجر به بهبود شرایط و مرتفع‌سازی چالش‌های همکاران این شرکت شده یاد کرد که از جمله آن می‌توان به بازدید از استان‌های مختلف و دیدار با کارکنان و احصاء مسائل و مشکلات آنان، پیگیری ضابطه رفاهی، بیمه تکمیلی و... اشاره کرد.

در این مراسم از همکاران منتخب شرکت کاروتامین با اهدا لوح و هدایا تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر: 70386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =