مسیر توسعه خدمات تا رسیدن به قله‌های آرمان عدالت و آسایش مخاطبان ادامه خواهد یافت

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با تلاش همه بخش‌های سازمان و حمایت همکاران سختکوش تأمین‌اجتماعی در بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی؛ مسیر توسعه خدمات در این سازمان تا رسیدن به قله‌های آرمان عدالت و آسایش مخاطبان ادامه خواهد داشت.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی که به همراه معاونان درمان و فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان در معیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان سفر کرده است، در شهر گرگان و در مراسمی با حضور غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و محمد کوهستانی رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی استان گلستان و جمعی از مسئولان شهری گرگان، شعبه ۲ تأمین‌اجتماعی گرگان را افتتاح کرد.

موسوی در این مراسم با ابراز خرسندی از اتمام عملیات احداث و تجهیز این شعبه در موعد مقرر و قدردانی از دست‌اندرکاران این پروژه، گفت: خوشحالی ما زمانی دوچندان می‌شود که در زیرساخت‌های جدید و مدرن ایجادشده، بتوانیم خدمات مناسب‌تری به مخاطبان ارائه کرده و رضایت بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران را جلب کنیم.

او با اشاره به این‌که توسعه خدمات الکترونیک و غیرحضوری و حذف ضرورت مراجعه حضوری به شعب برای دریافت خدمات از اولویت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است، گفت: زمانی که ما سازمان را تحویل گرفتیم طرح ۳۰۷۰ برای ارائه ۳۰ خدمت به‌صورت غیرحضوری در حال پیگیری بود که دستاوردهای ارزشمندی هم داشت. با تلاش مجدانه همه همکاران، امروز تعداد خدمات قابل ارائه به‌صورت غیرحضوری به ۵۷ مورد افزایش یافته است و تسهیلگری در ارائه خدمات از اولویت‌های اصلی سازمان است.

موسوی افزود: براساس گزارش مدیران بیمه‌ای و درمانی استان گلستان، بخش عمده مصوبات سفر قبلی به این استان به نتیجه رسیده است و امروز در شهرهای مختلف استان علاوه بر بازدید از برخی طرح‌های به نتیجه رسیده، کلنگ‌زنی ۳ درمانگاه جدید نیز انجام شد که امیدواریم در سفر بعدی به این استان، شاهد بهره‌برداری از پروژه‌هایی باشیم که امروز و در جریان این سفر آغاز شدند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی هم‌گرایی و هم‌افزایی بخش‌های درمانی و بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی در استان‌ها را ضامن ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مردم دانست و گفت:

وی با تشکر از حمایت‌های مسئولان محلی استان گلستان و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت مردمی سیزدهم با وجود تنگناهای مختلف تحمیلی دشمنان و نیز آثار برخی سوءمدیریت‌های قبلی، مشکلات را یکی پس از دیگری حل می‌کند.

او ادامه داد: در سازمان تأمین‌اجتماعی زمانی که ما سازمان را تحویل گرفتیم، برای تأمین و پرداخت ماهانه حدود ۲۸ هزار میلیارد تومان تعهدات سازمان، مسئولان وقت ناچار از استقراض ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان در هر ماه شده بودند که ما هم چند ماهی ناچار شدیم همین مسیر اشتباه را ادامه دهیم؛ اما با تدابیر صورت‌گرفته در زمینه مدیریت منابع، در ۵ ماهی که از سال ۱۴۰۲ می‌گذرد، بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان تعهدات ماهانه را بدون ریالی استقراض از نظام بانکی تأمین منابع کرده‌ایم.

موسوی گفت: با راهبردهای تحولی طراحی شده در سازمان، امیدواریم بخش سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی را به سمتی خواهیم برد که به معنای واقعی شرایطی داشته باشیم که نگرانی و دغدغه‌ای در مورد استمرار اجرای تعهدات سازمان در سال‌های آینده نداشته باشیم.

او افزود: دستاوردهای امروز سازمان تأمین‌اجتماعی، آغاز راه تحول در این دولت است. ما به مدد دانش و تلاش همه همکاران سازمان نشان دادیم که می‌توان در عین مدیریت مشکلات و کاستی‌ها، مسیر توسعه خدمات را نیز پیگیری کرد و در حکمرانی تأمین‌اجتماعی این مسیر توسعه خدمات را برای تأمین امنیت اجتماعی و آسایش مردم و مخاطبان ادامه خواهیم داد.

در دومین روز از هفته دولت، بهره‌برداری از شعبه ۲ تأمین‌اجتماعی گرگان که با اعتباری در حدود ۳۱ میلیارد تومان احداث شده است، همزمان با سفر مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به استان گلستان و در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی آغاز شد.

در بخش پایانی سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و هیات همراه به استان گلستان، همچنین مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، شامگاه شنبه چهارم شهریور ماه به همراه رمضان زینلی مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان گلستان، از بخش‌های مختلف بیمارستان حکیم جرجانی گرگان بازدید کرد.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با شماری از مراجعان و کارکنان بیمارستان؛ به بررسی ظرفیت‌ها و نیازهای این بیمارستان پرداخت و در زمینه توسعه خدمات و عمق بخشی به خدمات سلامت در این بیمارستان، توصیه‌هایی به مدیران این مرکز درمانی ارائه کرد.

بیمارستان حکیم جرجانی گرگان که از سال ۱۳۸۰ ارائه خدمات به مردم و بیمه‌شدگان استان گلستان را آغاز کرده است، در حال حاضر ۱۶۵ تخت فعال دارد و یکی از مجهزترین و به‌روزترین مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در شمال شرق کشور است.

کد خبر: 63329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =