ساخت یک مرکز رفاهی برای همکاران سازمان تامین‌اجتماعی و بازنشسته‌ها در خوزستان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین‌اجتماعی از ساخت یک مرکز رفاهی برای همکاران سازمان و بازنشسته‌ها در استان خوزستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، دومین جلسه شورای اداری تامین‌اجتماعی استان خوزستان با حضور ابوالفضل عفت نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین‌اجتماعی ، مدیران درمان و بیمه، معاونین، روسای شعب و مراکز درمانی در مدیریت درمان برگزار شد.

هدایت‌اله عبدی‌زاده، مدیر درمان خوزستان تاکید کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان و درخواست مکرر کارکنان جهت انتقال به سایر استان‌ها، باید امکانات رفاهی مناسبی برای کارکنان و خانواده آنها جهت نگهداشت کارکنان در نظر گرفته شود.

عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان نیز به بحث وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه اشاره کرد و گفت: سازمان باید برای رفاه حال کارکنان و خانواده آنها چاره اندیشی کند.

در این جلسه که برای مراکز درمانی و بیمه‌ای شهرستان‌ها بصورت وب کنفرانس برگزار می‌شد بعضی از روسای مراکز درمانی و شعب مسائل و مشکلات کاری خود را بیان کردند و خواهان بر طرف کردن آنها شدند.

ابوالفضل عفت نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین‌اجتماعی به سرکشی و حضور در این موقع از سال اشاره کرد و گفت: با الگوپذیری از رهبر انقلاب، عمدا در گرمترین روزهای تابستان به استان خوزستان آمده‌ام تا شاید درکی درستی از جانفشانی همکاران سازمان در شرایط سخت را داشته باشم .

وی در پاسخ به سوالات و مشکلات مطرح شده گفت: چارت سازمانی اخیر دارای نواقصی است و باید با نیازهای هر استان تناسب داشته باشد که در حال بازنگری آن هستیم .

عفت نژاد به ساخت یک مرکز رفاهی در استان خوزستان اشاره و بیان کرد: برای رفاه حال کارکنان، زمینی در اهواز برای ساخت یک مرکز رفاهی در شأن مردم خوزستان برای همکاران سازمان و بازنشسته‌ها در نظر گرفته شده است .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: مدیران ارشد سازمان بر شرایط نامناسب اقتصادی کارکنان واقف هستند و با وجودیکه سازمان تامین‌اجتماعی یک نهادعمومی غیردولتی و اجرایی است اما افزایش حقوق مدیران و پرسنل سازمان تامین‌اجتماعی بر اساس مصوبات شورای حقوق و دستمزد در سازمان اداری و استخدامی دولت است و نظام پرداخت حقوق به پرسنل سازمان برون سازمانی و در مقایسه باحقوق وزارت کار و وزارت بهداشت محاسبه و در سامانه شفافیت ثبت می‌شود.

کد خبر: 62945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =