بازدید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، امروز سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه بازدید به‌عمل آورد.

به گزارش آتیه آنلاین، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جریان این برنامه، از بخش‌های مختلف موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه به‌ویژه اتاق خبر و تحریریه رسانه‌های هفته‌نامه آتیه نو و سایت خبری تحلیلی آتیه آنلاین بازدید کرد.

موسوی همچنین به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شاغل در موسسه آهنگ آتیه دیدار و گفت‌وگو کرد و این روز را به آنان تبریک گفت.

سایت خبری تحلیلی آتیه آنلاین و هفته‌نامه آتیه نو به عنوان رسانه‌های تخصصی حوزه رفاه و بیمه‌های اجتماعی، به‌ صورت ویژه انجام رسالت خبری در راستای تأمین منافع جامعه بزرگ تحت پوشش تأمین اجتماعی و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در ارتباط با فعالیت‌ها، سیاست‌های کلان و خدمات این سازمان را عهده‌دار است.

مؤسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه، به‌عنوان یکی از مؤسسات مأموریتی سازمان تأمین‌اجتماعی، با هدف نقش‌آفرینی مؤثر فرهنگی و ارتباطی میان طیف وسیع مخاطبان سازمان تأمین‌اجتماعی (اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران، کارفرمایان و ...) و خدمت‌رسانی حرفه‌ای در عرصه پاسخگویی به بخشی از نیازهای فرهنگی و رسانه‌ای واحدها، شرکت‌ها و مؤسسات زیرمجموعه این سازمان، در سال ۱۳۷۹ تأسیس شد.

این مؤسسه، در مقام کارگزار تخصصی پروژه‌های فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی، با بهره‌مندی از نیروهای حرفه‌ای و توانمند و دارای شناخت کافی نسبت به حوزه ماموریت سازمان تأمین‌اجتماعی، انواع خدمات فرهنگی، رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی را با بهترین کیفیت به سازمان و مجموعه شرکت‌ها و مؤسسات اقتصادی مرتبط ارائه می‌دهد.

حوزه‌های اصلی فعالیت موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه بخش‌هایی نظیر طراحی، برنامه‌ریزی و مدیریت تولید، انتشار و توزیع نشریات تخصصی و عمومی، ایده‌پردازی و ساخت انواع فیلم‌های اطلاع‌رسانی، مستند، تیزر و انیمیشن، برنامه‌ریزی و برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و جشن‌های مختلف تخصصی و عمومی، طراحی، ساخت و اجرای انواع تابلوهای اطلاع‌رسانی محیطی (بیلبورد، استرابورد، تلویزیون شهری و...) به همراه تدوین، طراحی و مدیریت محتوایی پیام‌ها و طراحی و تولید انواع بسته‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگی را شامل می‌شود.

کد خبر: 62845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =