بازدید مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری از میزخدمت تامین‌اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری از میز خدمت سازمان تامین‌اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، امیر رنجی، مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری در جریان بازدید از میز خدمت سازمان تامین‌اجتماعی دراستان کهگیلویه و بویراحمد، از چگونگی ارائه خدمات و رسیدگی و پاسخ‌گویی به درخواست‌ها و مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان به سازمان دیدن و از تلاش مدیران و کارشناسان سازمان در این زمینه قدردانی کرد.

هم زمان با سفر استانی رییس جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد و در راستای رسیدگی و بررسی مشکلات اقشار مختلف مردم به ویژه بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان، میز خدمت سازمان تامین‌اجتماعی در محل اداره کل تامین‌اجتماعی به نشانی یاسوج - خیابان معلم - پایین تر از چهارراه معلم - روبه روی آتش نشانی مستقر است.

این میز خدمت با حضور زین العابدین امیراحمدی، معاون اداره کل بررسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی و هم چنین مدیران و کارشناسان استانی برپا شده و پاسخ گوی بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان مشمول تامین‌اجتماعی در حوزه های بیمه‌ای و درمانی است.

با استقرار این میز خدمت، نماینده تام‌الاختیار سازمان تامین‌اجتماعی درخواست‌های بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان مشمول تامین‌اجتماعی را بررسی و برای رسیدگی، به واحدهای مرتبط اداری این سازمان ارجاع می دهد.

کد خبر: 62309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =