ماجرای تنبیه و توبیخ‌های آقای مربی!  

تیم استقلال سه ماه است که در لیگ حضور دارد و در این سه ماه، چهار بازیکن به دلایل انضباطی از تیم استقلال حکم اخراج گرفته‌اند!


به گزارش آتیه آنلاین، تیم استقلال تهران این روزها نتایج قابل قبولی را کسب کرده است و روی مسیر پیروزی قدم بر می‌دارد، نتایج خوبی که موجب شده است این تیم در حال حاضر صدرنشین مسابقات لیگ برتر باشد. در این میان اما موضوعی که گهگاه و هر چند روز یک بار تیم استقلال را به تیتر اخبار تبدیل می‌کند، توبیخ و تنبه انضباطی استقلالی‌ها از سوی محمود فکری، سرمربی تیم استقلال است. به شکلی که در سه ماه اخیر استقلالی‌ها چهار بازیکن اخراجی داشته اند که همگی به دلیل توبیخ های انضباطی از ترکیب استقلال کنار گذاشته شده‌اند.

**از دیاباته تا هرویه!

از همان روزی که محمود فکری سرمربی تیم استقلال تهران شد و این تیم نبرد خود را در لیگ آغاز شد، پی در پی بازیکنان از سوی این مربی اخراج شده اند. اولین بازیکن تنبیه شده توسط فکری شیخ دیاباته بود که در به‌دلیل آنچه بی‌انضباطی خوانده شد از حضور در تمرین استقلال منع شد. هرچند اخراج شیخ خیلی زود با وساطت مسئولان باشگاه استقلال ختم به خیر شد اما این تصمیم در حقیقت اولین اخراجی استقلال در لیگ بیستم بود.

 فرشید اسماعیلی دومین بازیکن استقلال بود که در تیررس فکری قرار گرفت. این بازیکن  به‌دلیل درگیری با مدیرعامل استقلال از حضور در تمرینات منع شد. دلیل اخراج اسماعیلی اعتراض به تصمیم‌های مددی درباره مسائل مالی بازیکنان بود. پس از ماجرای فرشید اسماعیلی،  باشگاه استقلال درباره این بازیکن توضیحاتی را رسانه‌ای کرد. این اما پایان ماجراهای اخراج‌ها در استقلال نبود. در همین مدت اخیر باشگاه استقلال درگیر مسائل مشابه بود. همین چند وقت قبل بود که هرویه میلیچ به‌دلیل انتشار پستی در اینستاگرام از تیم استقلال اخراج شد و اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکرد. تا او هم به جمع توبیخ شده های استقلال بپیوندد. این بازیکن کروات به دلیل همین تصمیمی که برایش گرفته شد،  بعد از دربی ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد. البته این اخراج و دوری هم عمر زیادی نداشت و باز هم وساطت مدیران استقلال قائله را ختم به خیر کرد. در ادامه اعتراض‌های فرشید باقری سبب شد بعد از دربی 94 او نیز با تصمیم سرمربی استقلال در اختیار باشگاه قرار بگیرد. باقری نیز از وضعیت خود در باشگاه استقلال ناراضی است و تقاضا کرده است که بتواند از استقلال رضایت نامه بگیرد و این تیم را ترک کند.

**اخراج‌ها به ضرر یا به سود آبی‌پوشان؟

این که یک مربی به بازیکنان اجازه ندهد رفتارهای غیر حرفه ای داشته باشند و در مسیر بی انضباطی حرکت کنند، بدون شک اتفاق خوبی است که می تواند باعث شود، بازیکنان روند رفتاری خود را به سمت حرفه ای گری پیش ببرند، اما آیا این چنین قطعی تصمیم گرفتن و کنار گذاشتن مهره های استقلال یکی پس از دیگری نمی تواند موجب شود که استقلالی‌ها در ادامه لیگ متضرر شوند؟ آنچه واقعیت دارد این است که شرایط فعلی استقلال به‌واسطه اخراج‌های پی‌درپی خوب نیست و پس از سه ماه حضور در لیگ این تعداد اخراجی منطقی نیست. شاید از نگاه برخی تصمیم‌های سرمربی استقلال در راستای حفظ آرامش و نظم درون‌تیمی باشد اما این فقط نگاهی یک‌وجهی به ماجراهاست و نباید از روی دیگر سکه نیز غافل بود. شاید بهتر باشد کادر فنی استقلال و مدیران این باشگاه راه بهتر و منطقی تری برای ایجاد نظم و انضباط در تیمشان پیدا کنند تا روند خوب نتیجه گیری این تیم تحت تاثیر این قبیل تصمیمات قرار نگیرد.

کد خبر: 6227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =