تجلیل سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان از دو کارفرمای نمونه شهرستان رودسر

سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان،‌ همزمان با هفته تامین‌اجتماعی و در جریان برپایی میز خدمت جهادی در شهرستان رودسر از دو کارفرمای نمونه شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، در ادامه رویکرد تعاملاتی و تقویت فضای ارتباطی و اعتمادسازی و به پاس قدردانی بابت صیانت از حقوق جامعه کارگری و انجام تکالیف قانونی توسط کارفرمایان خوب و نمونه و ایجاد تشویق و انگیزه در این جامعه از شرکای اجتماعی، کیوان مرتضوی، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان در جریان برگزاری میز خدمت جهادی در شهرستان رودسر از دو کارفرمای شرکت‌های بزرگ و موفق استان با اهداء لوح تجلیل کرد.

در این برنامه مدیران شرکت‌های چابک ریس خزر و شمال پلاستیک ضمن دیدارهای جداگانه با سرپرست تامین‌اجتماعی و گفتگو در زمینه مسائل کاری، از سوی ایشان مورد تجلیل قرار گرفتند .

مرتضوی در این آئین، کارفرمایان را از ارکان شرکای اجتماعی سازمان برشمرد که سهم قابل توجهی در تامین منابع برای ارائه تعهدات دارند و از رویکرد و تلاش این کارفرمایان برای رونق اشتغال و انجام تکالیف قانونی و رعایت حقوق کارگران قدردانی کرد.

کد خبر: 62151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =