ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان برای اشتغال جامعه هدف بهزیستی در لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان از تدوین و ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان برای اشتغال جامعه هدف بهزیستی در لرستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، همایون عمودی‌زاده با بیان اینکه اعتبار بخش دولتی در راستای کمک به معیشت مددجویان کمتر از سه میلیارد تومان بوده است گفت: سال گذشته بیش از ۶۴ میلیارد تومان توسط مردم کمک شده است. بر همین اساس برنامه‌ریزی کرده‌ایم امسال میزان کمک خیرین به مددجویان لرستان را به عددی بالغ بر یکصد میلیارد تومان برسانیم و در این راستا تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: رویکرد خوبی در بحث مردمی‌سازی داریم که توقع داریم خیرین، نیکوکاران و کسانی که می‌توانند در راستای ارزش‌های معنوی که وجود دارد به ما کمک کنند.

عمودی‌زاده با اشاره به این‌که حرکت بعدی ما توانمندسازی مددجویان است، گفت: ما در زمینه توانمندسازی مددجویان، نیازسنجی و مشاوره‌های شغلی را انجام داده‌ایم و تفاهم‌نامه آموزشی بستیم و مهارت‌های کارآموزی را در دستور کار خود قرار دادیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان از تدوین بسته‌های تشویقی خبر داد و افزود: برای ثبات و پایداری این اشتغال‌ها بسته‌های تشویقی خوبی را تدوین کردیم، هم بیمه سهم کارفرمایی کارفرمایانی که از جامعه هدف ما استفاده کنند را پرداخت می‌کنیم و هم تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه در اختیار کارفرمایان قرار می‌گیرد.

عمودی‌زاده بیان کرد: همچنین اگر کارفرما از افرادی که دارای معلولیت هستند استخدام کند علاوه‌بر پرداخت حق بیمه کارفرمایی و تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه و بستگی به نوع معلولیت تا سقف ۵۰ درصد از دستمزد آن‌ها را در قالب جبران عدم کارآیی پرداخت می‌کنیم.

کد خبر: 61469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =