همراهی ده‌ها هزار فروشگاه برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک

احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: ده‌ها هزار فروشگاه زنجیره‌ای و غیرزنجیره‌ای در استان‌های مختلف کشور به سامانه اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده‌اند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وحیدی در نشست با استانداران سراسر کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع کالابرگ الکترونیک گفت: دولت در راستای تأمین کالاهای اساسی برای مردم، این طرح را در دستور کار دارد.

او ادامه داد: در این زمینه سامانه خوبی طراحی شده و ده‌ها هزار فروشگاه زنجیره‌ای و غیرزنجیره‌ای در استان‌های مختلف عملیاتی شده تا مردم بتوانند نیازهای خود را در قالب ۱۱ کالای اساسی اعلام شده، تأمین کنند.

وزیر کشور افزود: مسئول این طرح، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و با هماهنگی‌های خوب صورت گرفته در سطح استان‌ها، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها نیز پای کار هستند.

وحیدی اضافه کرد: این سامانه علاوه بر تأمین کالاهای اساسی، می‌تواند خدمات دیگری از جمله زنجیره تأمین و تأمین مالی را ساماندهی کند و امید است مردم بتوانند از این طرح استفاده کنند. سامانه شبکه ملی اعتبار (شما) از طریق نشانی اینترنتی https://shoma.sfara.ir قابل دسترس است.

کد خبر: 61074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =