کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی خیران به بخش درمان تامین اجتماعی

دبیر مشارکت‌های مردمی سازمان تامین اجتماعی گفت: خیّران ۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به بخش درمان این سازمان کمک کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسین شاهوردی در حاشیه همایش تجلیل از خیران حوزه درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان گفت: رویکرد دولت سیزدهم مردمی‌سازی فعالیت‌هاست، چرا که هر کجا مردم وارد شدند موفقیت در طرح حتمی است و سازمان تامین‌اجتماعی نیز با افزایش مشارکت مردمی به دنبال ارتقای خدمات در راستای مردمی‌سازی کارهاست.

دبیر مشارکت‌های مردمی سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: در راستای تحقق مردمی‌سازی امور در دولت سیزدهم، در سازمان تامین‌اجتماعی تصمیم گرفته شد تا ۲۰ درصد هزینه ساخت و توسعه مراکز درمانی با کمک خیران تامین شود.پیش‌بینی می‌شود با مشارکت خیران ساخت طرح‌های عمرانی در حوزه درمان تامین‌اجتماعی تسریع و بر شمار طرح‌ها افزوده شود.

شاهوردی افزود: یک خیّر در استان سمنان زمینی به ارزش سه میلیارد تومان برای اجرای طرح درمانی اهدا کرد و این اقدامی ارزشمند و نمونه تحقق مردمی‌سازی امور است و انتظار می‌رود مشارکت خیران در بخش درمان تامین‌اجتماعی بیش از پیش افزایش یابد.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان با هشت مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان، خدمات درمانی مورد تعهد سازمان را به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان ارایه می‌دهد.

۷۰ درصد جمعیت استان سمنان تحت‌پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

کد خبر: 60685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =