گوش کن با تو سخن می‌گویم

حالا دیگر در دنیای رسانه‌های دیجیتال، پادکست برای بسیاری از ما مفهومی آشناست و برای بالابردن اطلاعات و سطح آگاهی خود در موضوعات مختلف یا حتی برای سرگرمی از این رادیوی اینترنتی استفاده می‌کنیم. در زمینه سبک زندگی و توسعه فردی پادکست‌های بسیار خوب و مفید هم به زبان فارسی، هم انگلیسی تهیه شده که گوش‌دادن به آنها برای اطلاع از فراز و فرودهای این حوزه‌ها بسیار مفید است. از این هفته سه‌شنبه‌ها یکی از پادکست‌های مفید و آگاهی‌بخش در حوزه توسعه فردی را به شما معرفی می‌کنیم.

هلی تاک

«هلی تاک» یکی از روزآمدترین و بهترین پادکست‌های حوزه توسعه فردی و سلامت روان است. هدف هلی تاک این است که: «فارغ از شغل، سن، جنسیت، هدف و... به ما کمک کند تا در مسیر موفقیت قرار گیریم، پیشرفت کنیم و میزان رضایت از زندگی خود را بیشتر کنیم». هلی، سازنده این پادکست در اپیزود صفر پادکست، خود را معرفی می‌کند و هدف از تولید پادکست‌اش را بیان می‌کند.

به گفته سازنده این پادکست، موضوعاتی که محور بحث قرار می‌گیرد زیرمجموعه مهارت‌های نرم هستند، مهارت‌هایی همچون قابلیت نه گفتن، مدیریت زمان، مدیریت خشم، گفت‌وگوی ذهنی مثبت و... که در زندگی روزمره حتماً به آن نیاز پیدا می‌کنیم.

در هریک از قسمت‌های این پادکست درباره یک مهارت یا موضوعی در حیطه توسعه فردی صحبت می‌شود. هلی تاک مجموعه اطلاعات خود را با ترکیبی از کتاب‌ها، مقاله‌ها، زندگی افراد موفق، ورکشاپ‌ها و دوره‌های مرتبط با این حوزه تهیه می‌کند. در بعضی اپیزودها هم با توجه به موضوع آن اپیزود، مهمانی ویژه دعوت می‌شود.

اگر برای آینده خود برنامه‌هایی دارید و تمایل به تغییر چارچوب‌های ذهنی و دور ریختن عادت‌های نادرست دارید به یکی از اپلیکیشن‌های پادگیر بروید و هلی تاک را گوش کنید.

می‌خواهید پادکست هلی تاک را بشنوید؟ از لینک‌های زیر استفاده کنید:

Apple PodcastsCastboxGoogle podcastsPodbean

کد خبر: 60659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =