قرار نیست قیمت خودروهای مونتاژی تغییر کند

گزارش‌های شورای رقابت درباره برخی خودروهای مونتاژی گویای آن بود که قیمت نهایی آنها بالاتر از حد است اما با این وجود اعضای این شورا تاکید کرده‌اند که قرار نیست در قیمت خودروهای مونتاژی تغییری ایجاد شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از فارس، سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه قیمت مصوب خودروهای مونتاژی تغییر نمی‌کند، گفت از صحبت‌هایش درباره تغییر قیمت خودروهای مونتاژی بد برداشت شده است.

اسماعیل شجاعی درباره قیمت خودروهای مونتاژی و تصویب آن در جلسه هفته گذشته شورای رقابت افزود: شورای رقابت قصد ندارد قیمت مصوب خودروهای مونتاژی را تغییر دهد، اعضای شورای رقابت روی همان قیمت‌هایی که مصوب کرده‌اند ایستادگی خواهند کرد. از مصاحبه من در مورد احتمال تغییر قیمت خودروهای مونتاژی بد برداشت شده است.

وی افزود: منظور من این بود که قیمت‌هایی که مصوب شده دائمی نخواهد بود اما به طور کلی مصوبه شورای رقابت در مورد خودروهای مونتاژی برقرار خواهد بود. این موضوع را به وزارت صمت هم ابلاغ شده و باید اجرا شود.

سخنگوی شورای رقابت در مورد سایر خودروهای مونتاژی که قیمت آن ها اعلام شده است، نیز گفت: سازمان حمایت باید قیمت‌ها را به کارگروه بیاورد تا مورد بررسی قرار بگیرد که هنوز این اتفاخ رخ نداده است.

قیمت خودروهای مونتاژی شنبه هفته گذشته ۱۶ اردیبهشت توسط شورای رقابت با لحاظ دلار اسکناس مرکز مبادله مصوب شد. نکته قابل ملاحظه در قیمت‌های مصوب این بود که قیمت خودروهای مونتاژی بین ۱۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان کمتر از قیمت‌های فعلی کارخانه تعیین شده است.

کد خبر: 60127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =