شاگردان فکری در اندیشه تداوم شکست‌ناپذیری

تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال را برگزار خواهند کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، لیگ برتر فوتبال ایران فردا (دوشنبه) به ایستگاه یازدهم خود می‌رسد. در این هفته از رقابت‌ها تیم استقلال تهران باید به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز برود، دیداری که همیشه حساسیت‌های خاصی دارد و اغلب جنجالی از آب در میاید.

استقلالی ها در شرایطی باید به مصاف تراکتورسازی تبریز بروند که بعد از تساوی در دربی ۱۹ امتیازی شدند و در رده دوم جدول قرار گرفتند.  آبی پوشان پایتخت در صورت برد در این مسابقه شانس این را دارند که مجددا صدرنشین شوند. در آن طرف میدان تیم تراکتور که با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده به این پیروزی نیاز دارد تا در جمع مدعیان قهرمانی باقی بماند.

نکته مهم این مسابقه این است که شاگردان محمود فکری که در هفت هفته اخیر لیگ تن به شکست نداده‌اند، در این بازی نیز تلاش خواهند کرد روند شکست ناپذیری خود را حفظ کنند.  البته شکست دادن تیم تراکتورسازی آن هم در تبریز کار ساده ای برای استقلالی‌ها نخواهد بود محمود فکری در این مسابقه میلیچ و فرشید باقری را در اختیار نخواهد داشت.  

به نظر می رسد محمود فکری در این مسابقه در خط حمله از مهاجمان قبلی خود استفاده کند و تغییری در ترکیب خط دفاعی خود ایجاد نکند. ارسلان مطهری و مهدی قائدی در دیدارهای اخیر استقلال موفق به گلزنی شده و خطرناک‌ترین زوج خط حمله سه هفته اخیر لیگ را شکل داده‌اند. از طرفی شیخ دیاباته در بازی دربی نشان داد که هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده با این حال امکان حضور این بازیکن البته به عنوان یار تعویضی در ترکیب وجود دارد.

تیم تراکتور که چند سال اخیر همیشه مدعی قهرمانی بوده است و البته همیشه حریف قدری برای دو تیم پایتخت است، قطعا تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت که در تبریز به استقلال امتیاز ندهد. این تیم همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس خوب ظاهر شده و حریف دست و پا بستهای برای آبی پوشان نخواهد بود. به نظر می‌رسد هم استقلال و هم تراکتور فردا کار سختی مقابل یکدیگر دارند و گرفتن ۳ امتیاز کار سختی برای هر دو تیم است.

دو تیم استقلال و تراکتور فردا ساعت ۱۴و ۳۰ در تبریز با هم دیدار خواهند کرد. بیژن حیدری،  حسن ظهیری،   سید یعقوب حجتی، محمدرضا مدیر روستا  قضاوت این دیدار را برعهده خواهند داشت.

کد خبر: 6000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =