مجوز فعالیت ۲۶۴ آموزشگاه آزاد فنی‌وحرفه ای در البرز صادر شد

بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان البرز از صدور ۲۶۴ مجوز فعالیت برای آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در استان خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز، غفاری گفت: در راستای تسهیل در فضای کسب و کار؛ در سال گذشته ۲۶۴ مجوز برای تأسیس آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در رسته های صنایع پوشاک، تغذیه، بهداشت و ایمنی، فناوری اطلاعات، خدمات حقوقی، امور مالی و بازرگانی، مراقبت و زیبایی، صنایع دستی و... در سطح استان صادر شده است.

او بیان کرد: این مجوزها در راستای دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کاهش زمان صدور مجوزها برای افراد واجد شرایط حداکثر ظرف سه روز کاری انجام شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با اشاره به فرآیند صدور مجوز تأسیس آموزشگاههای آزاد اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با ورود به درگاه مجوز کسب و کار به آدرس الکترونیکی: mojavez.ir، درخواست صدور مجوز آموزشگاه فنی و حرفه‌ای را ارائه دهند و پس از تکمیل اطلاعات در پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای، پروانه تأسیس موقت خود را کسب کنند.

او در ادامه افزود: متقاضیان می توانند با تکمیل مراحل صدور پروانه تأسیس آموزشگاه، پروانه تأسیس نهایی آموزشگاه را دریافت نمایند.

کد خبر: 59040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =