ادای احترام مدیرعامل شستا به سردار سلیمانی با حضور در گلزار شهدای کرمان

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید جبهه مقاومت ادای احترام کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری شستا و صدر تامین در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و حضور در ِآرامگاه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی با آرمان های مقدس شهدا تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره رشادت های سرباز وطن را گرامی داشتند و عزت و اقتدار میهن اسلامی را حاصل جان فشانی های این عزیزان دانستند.

ابراهیم بازیان، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و امیر حسین نادری، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و هیات همراه در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید جبهه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا ادای احترام کردند

مدیرعامل شستا گفت: سردار دلها قهرمان ملت ایران و امت اسلامی بود و نام و یاد او تا ابد موضوع دفاع از اسلام و نظام را زنده نگه خواهد داشت. وی افزود: این شهید عزیز و دیگر شهدای سرافراز وظیفه سنگینی بر عهده ما مسئولین گذاشته اند و همانگونه که قامتشان هرگز در مقابل دشمن خم نشد ما نیز باید در پیروی از شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا؛ در این جنگ اقتصادی نابرابر که بر ما تحمیل شده، قوی تر از همیشه در جهت اقتدار نظام و پویایی صنعت و اقتصاد کشور گام برداریم.

مدیر عامل هلدینگ صدر تامین نیز گفت : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امید تمام جبهه مقاومت بود و دشمن با شهادت او کاری کرد که این اسطوره جاودانه شود.

وی اضافه کرد: امروز سعادتی نصیب شد که در کنار مرقد مطهر این سردار آسمانی به مقام والا و بلند ایشان و همرزمانش ادای احترام کنیم و افزود:ما بی شک پر توان تر از گذشته در حوزه صنعت و معدن و رونق اقتصادی عمل خواهیم کرد تا موجبات خشنودی شهیدان را که خواستار پیشرفت کشور بودند فراهم کنیم.

در سفر یکروزه مدیران عامل شرکت های سرمایه‌گذاری شستا و صدر تامین به کرمان که هیاتی مرکب از معاونین و مدیران این دو بنگاه بزرگ اقتصادی نیز حضور دارند، قرار است با همراهی ضیائی مدیرعامل مس شهید باهنر و میرزایی مدیرعامل لاستیک بارز از این دو شرکت وابسته نیز بازدید بعمل آمده و مسائل مبتلابه این مجموعه‌ها نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

کد خبر: 56820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =