افزایش پوشش بیمه زنان خانه دار در مازندران

حسن فلاح ،مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران از رشد بیش از 18 درصدی پوشش بیمه زنان خانه دار در شش ماهه اول سال 1401 خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران، حسن فلاح با بیان اینکه امروزه میزان گسترش پوشش بیمه‌ای یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع است، گفت: در کشور ما نیز سیاست گسترش و تعمیم بیمه آحاد جامعه در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد که یکی از طرح های آن بیمه زنان خانه دار است.
وی افزود: یکی از دغدغه‌های زنان خانه داری که شغل دیگری ندارند؛ داشتن بیمه است تا از این طریق پشتوانه ای برای آینده خود و دوران بیماری داشته باشند از این رو بیمه زنان خانه دار برای سازمان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران ادامه داد: در راستای همین سیاست در استان مازندران نیز برنامه ریزی مدونی برای آگاهی بخشی در خصوص شرایط و مزیت های بیمه زنان خانه دار تدوین شد و با تلاش های صورت گرفته طی شش ماهه نخست سال جاری شاهد رشد ۱۸.۵ درصدی پوشش این نوع بیمه بوده ایم.
فلاح با اعلام اینکه تا پایان شهریورماه ۴۱ هزار و ۹۵۰ خانم خانه دار استان مازندران تحت پوشش این نوع بیمه قرار گرفته اند، گفت: این تعداد در پایان سال گذشته ۳۵ هزار و ۳۸۸ نفر بود که رشد ۶ هزار و ۵۶۰ بیمه پرداز در طول ۶ ماه نشان از عملکرد مناسب همکاران شعب مختلف در سطح استان دارد.

کد خبر: 54711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =