مسابقات سراسری قرآن ویژه جامعه کار برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده های آنان از فردا ۲۱ دی آغاز می شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «ابراهیم صادقی فر» معاون فرهنگی اجتماعی افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده از بیماری کرونا، این دوره از مسابقات به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه کار و تلاش کشور است افزود: این مسابقات به منظور توسعه اخلاق و معنویت و ارتقای بهره وری نیروی کار برگزار می شود.

صادقی فر تشریح کرد: منتخبین استانی مسابقات قرانی جامعه کار و تلاش کشور در ۶ رشته؛ حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، قرائت (تحقیق)، ترتیل و مفاهیم از فردا ۲۱ دی تا ۱۵ بهمن در ۱۰ روز کاری به رقابت می پردازند.

وی افزود: داوری چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده های آنان را داوران مطرح و برترکشور که از سوی سازمان دارالقرآن کریم معرفی شده اند، بر عهده دارند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق توافقات صورت گرفته، سازمان اوقاف و امور خیریه نیز بر اجرای این دوره از مسابقات نظارت دارند.

برای دسترسی به لینک پخش زنده و بازدید عمومی اینجا کلیک کنید.  

کد خبر: 5414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =