کریمی؛ مردی که تشنه پیروزی است!

ورود علی کریمی به کارزار انتخاباتی فدراسیون فوتبال موجب شده است تحلیل‌های مختلفی در خصوص این تصمیم مطرح شود.

به گزارش آتیه آنلاین، تنور انتخابات فدراسیون فوتبال ایران هر روز داغ‌تر از قبل می‌شود و نفراتی که به دنبال تصاحب صندلی ریاست این فدراسیون هستند، ثبت نام خود را آغاز کرده‌اند. در این بین اما ماجرای ورود علی کریمی، ستاره محبوب فوتبال ایران به موضوع ریاست فدراسیون فوتبال، پر سر و صداترین خبری بود که جامعه فوتبال را به خود درگیر کرد و موجب شد نگاه ها بیش از هر کاندیدای دیگری به جادوگر فوتبال ایران معطوف شود. 

**مردی محبوب ِ تمام دوران!

علی کریمی از آن دست فوتبالیست‌هایی است که فارغ از قرمز و آبی بودن، محبوب ِ اهالی فوتبال است. استقلالی و پرسپولیسی او را دوست دارند و این محبوبیت از آنجایی ناشی می‌شود که علی کریمی در تمام این سال‌ها چه در زمان بازیگری و در چارچوب مستطیل سبز و چه زمانی که پا به عرصه مربیگری گذاشت، همیشه پشت مردم ایستاد، همیشه هواخواه مردم بود و برای صداقت و شفاف سازی در فوتبال از هیچ تلاشی فروگذار نکرد. برای همین است که حالا علاقه مندان به فوتبال و جامعه فوتبالی از آمدن کریمی به جنگ برای تصاحب ریاست فدراسیون فوتبال خوشحال هستند. البته نه تمام جامعه فوتبال بلکه بیشتر آن بخشی که منافع‌شان با آمدن علی کریمی به خطر نمی افتد. 

**کریمی دست خالی نیست

کریمی همیشه ستاره سرکش و ناراضی فوتبال ایران بوده است و خاطراتی از خود باقی گذاشته که بسیاری از آنها مورد علاقه مردم است و جامعه ایران از او به عنوان مردی محبوب و مردمی یاد می‌کنند. مردی که در بزنگاه‌های مهم خودی نشان داده و بیشتر از قبل در دل هوادارانش محبوب شده است. حالا هم علی کریمی بدون شک احساس کرده که فوتبال ایران این بار در سمت ریاست فدراسبون به او نیاز دارد. فدراسیونی که در تمام این سال‌ها هرگز ستاره جذابی مانند علی کریمی را روی صندلی خود نداشته است و این موضوع نبرد انتخاباتی را جذاب تر از قبل کرده است. علی کریمی اما تنها با تکیه بر محبوبیتش وارد این انتخابات نشده است. او شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد، از روابط پشت پرده فوتبال با خبر است، با مدیران مهم فوتبالی ارتباط دارد و برای حضور در انتخابات و پیروزی در این نبرد، با مشاوران بزرگی مشورت کرده تا دست پر از این میدان برگردد و بتواند به وضعیت بغرنج فدراسیون فوتبال سر و سامانی بدهد.

علی کریمی بی برو  برگرد یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین افراد در فوتبال ایران است. او فرد باهوشی است و به خوبی می‌داند که حضور در این نبرد و تصاحب سکوی اول، نیاز به ستادی درست و کامل  برایش دارد. او باید همه جوانب را سنجیده باشد. مردی که در تمام طول تاریخ فوتبالش هرگز به شکست فکر نکرده و تشنه پیروزی بوده این بار هم اگر درصدی به پیروزی خود شک داشت، وارد این رقابت انتخاباتی نمی‌شد. به نظر می‌رسد کریمی همه شرایط را سنجیده و می‌توان او را در صورتی که وزارت ورزش سنگ جلوی پایش نگذارد، شانس نخست ریاست فدراسیون فوتبال دانست.

کد خبر: 5392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =