نگاه تحولی در کاشی الوند امیدوار کننده است

مدیرعامل شستا گفت: اگر قرار است در حوزه ساختمان فعالیت داشته باشیم و این کسب و کار را توسعه دهیم باید نگاه به آینده داشته باشیم. باید تکنولوژی در این صنعت را در نظر بگیریم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در ادامه سفر یک روزه خود به استان قزوین، از شرکت کاشی الوند بازدید کرد.

بازیان در حاشیه این بازدید با اشاره به برنامه‌ریزی شستا در افزایش تولید شرکت‌های تابعه گفت: در بخش تولید اگر به تحول فکر نکنیم باخته‌ایم. ظرفیت‌های تولید ۱۰ برابر وضعیت کنونی است. باید تحول ناظر به کوتاه مدت و بلند مدت صورت پذیرد. در مجموعه کاشی الوند این ظرفیت وجود دارد و باید با یک برنامه‌ریزی راهبردی تولید افزایش یابد.

وی با اشاره به لزوم توسعه در شرکت ها گفت: تمام مجموعه‌ها و شرکت های تابعه شستا امانتی در دستان ما است. این مجموعه‌ها سرمایه‌ای است که ایجاد شده و در ادامه توسعه یافته و امروز در به دستان ما و شما قرار است جهت پیدا کند. باید با اندیشه درست و راهبرد برنامه ریزی شده مدیریت کنیم.

بازیان با اشاره به تولیدات شرکت الوند تشریح کرد: در مجموعه‌ای هستیم که تولیدات آن متعلق به بخش ساختمانی است. صنعت ساختمان در دنیا روز به روز توسعه می‌یابد و سبک سازی و کوچک سازی در آن اتفاق می‌افتد. تکنولوژی ساخت و فناوری از پایه کار که زمین است تا بحث های مربوط به زیست محیطی و تکنولوژی‌های هوشمند در این صنعت به سرعت در حال تغییر است.

وی افزود: این درحالی است که تنها ۲۵ درصد ساخت و ساز در کشور ما صنعتی است. این نرم در کشور بسیار پایین است و تلاشی هم برای افزایش آن صورت نمی‌گیرد. دلیلش هم آن است که تولیدات ما در این حوزه صنعتی نیست.

مدیرعامل شستا تصریح کرد: اگر قرار است در حوزه ساختمان فعالیت داشته باشیم و این کسب و کار را توسعه دهیم باید نگاه به آینده داشته باشیم. باید تکنولوژی در این صنعت را در نظر بگیریم. حوزه ساختمان اشتغال‌زا است. حضور در این صنعت با روش ‌های سنتی هم هزینه بالایی دارد و هم کیفیت ساخت آن پایین است.

وی افزود : یکی از برنامه های شستا تشکیل هلدینگ ساختمانی است. این مهم باید دنبال شود و این صنایع مربوط به حوزه ساختمان که در خانواده شستا داریم در یک جا جمع شود و کار جهادی صورت پذیرد.

مدیرعامل شستا با اشاره به سفرهای استانی و بازدید از شرکت های تابعه شستا گفت: در بازدید از شرکت ها ۳ هدف را دنبال می‌کنیم. نخست درک آخرین وضعیت شرکت ها است و دیگر ارزیابی مدیران در رویکردها. همچنین بررسی خواهیم کرد که اساسا مدیران مجموعه‌ها در وضع موجود متوقف هستند و یا نگاه تحولی دارند.

وی با اشاره بر لزوم تبدیل برنامه به اقدام عملی اظهار داشت: برای برنامه تحولی، نگاه تحولی نیاز است. مدیران در بازه‌های زمانی مختلف تغییر می‌کنند اما نباید به توسعه و تحول شرکت‌ها آسیبی برسد.

کد خبر: 53586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =