امضای تفاهم‌نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی و بانک توسعه تعاون

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر و بانک توسعه تعاون در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف این صندوق تفاهمنامه ای را امضاء کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، رئیس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون به بیان اهداف بانک توسعه تعاون و زمینه های همکاری با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر پرداخت.

به گفته سید باقر فتاحی: این بانک آمادگی پرداخت تسهیلات به جامعه هدف صندوق را داشته و با منابع در اختیار بانک، امکان انجام پروژه های همکاری در راستای تحقق اهداف صندوق نیز وجود دارد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی نیز به بیان اهداف اقتصادی این صندوق و استفاده از تعاونی‌ها در این راستا اشاره داشت.

 بیت اله برقرای همچنین تصریح کرد: حرکت در مسیر پیشرفت با هم افزایی صورت می گیرد و دستگاه های تابعه وزارت تعاون،   کار و رفاه اجتماعی با هم افزایی به اهداف والای خود در جمهوری اسلامی خواهند رسید.

وی افزود: در جامعه هدف صندوق هر چه بیشتر چتر بیمه ای گسترش پیدا کند، عدالت اجتماعی نیز بیشتر صورت خواهد گرفت و از طرف دیگر کشاورزان و روستائیان با خیال آسوده به شغل خود ادامه می دهد و امنیت غذایی کشور اینگونه محقق می شود.

وی اضافه کرد: انتظار ما در مسیر پیشرفت، در گام نخست رجوع به ظرفیت داخلی و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و باید پس از انعقاد تفاهم نامه، پیگیری صورت گرفته و از ظرفیت های یکدیگر استفاده شود.

کد خبر: 53503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =