امیرشقاقی:لیگ فوتبال زنان نفس‌گیر و غیرقابل پیش‌بینی است

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: به دلیل پخش شدن بازیکنان در تیم‌های مختلف رقابت‌های امسال لیگ برتر فوتبال زنان بسیار نفس گیر است.

به گزارش آتیه آنلاین، مهناز امیرشقاقی در گفتگو با آتیه آنلاین، درباره آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از روز جمعه، اظهار داشت: تیم‌ها بعد از سپری کردن چهار هفته فشرده، یک هفته استراحت کردند تا دور برگشت مسابقات را در مرحله گروهی آغاز کنند. نتایجی که در دور رفت رقم خورد نشان از این داشت که نمی توان پیش بینی درستی از ادامه مسابقات کرد. تیم‌ها رقابتی نزدیک به هم دارند و نمی توان دقیق عنوان کرد که کدام تیم می تواند شانس اول قهرمانی باشد. 

وی درباره وضعیت تیم سپاهان گفت: تیم سپاهان نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته است. از کادر فنی گرفته تا بازیکنان. با این حال آنچه مهم است این است که سپاهان از تیم‌های ریشه‌دار لیگ فوتبال زنان است و همیشه در جمع مدعیان قرار داشته و دارد. ما در گروه سختی قرار داریم و برای صعود به مرحله بعد کارمان ساده نیست اما با نتایج دور رفت تمام تلاشمان این خواهد بود که در دور برگشت هم خوب نتیجه بگیریم و کارمان برای حضور در مرحله نهایی به اما و اگر نکشد.

امیرشقاقی خاطر نشان کرد: لیگ برتر فوتبال زنان ایران هر سال نسبت به سال قبل پیشرفت می‌کند. بازیکنان ملی پوش و بزرگ حالا دیگر تنها در یک تیم جمع نشده اند و تیم های مختلفی هستند که بازیکنان خوب دارند و این انگیزه را برای پیروزی در هر مسابقه برای همه تیم ها زیاد می‌کند. تیم‌های کم تجربه تر و جوان تر هم از اینکه مقابل تیم های بزرگ قدرت‌نمایی کنند، انگیزه می‌گیرند و در نهایت همه این موارد موجب می‌شود که ما شاهد یک لیگ پویا و پر هیجان باشیم. 

سرمربی سپاهان افزود: این شیوه گروه بندی کردن تیم ها هم چالش جدیدی است که ما و البته همه تیم‌ها با آن دست به گریبانیم. دیگر تیم اصفهانی مسابقات یعنی ذوب آهن هم در گروه ما قرار دارد و این باعث می‌شود تعداد سفرهای ما کمتر باشد و خوشبختانه خبر ابتلا به کرونا برای تیم کاهش پیدا کند. امیدوارم مسابقات تا روز آخر بدون مشکل خاصی پیگیری شود و شاهد اتفاق بدی در این رقابت ها نباشیم. البته همه پروتکل‌ها به خوبی رعایت می‌شود و بازیکنان و عوامل تیم ها و همچنین برگزار کنندگان مسابقات مراقبت های لازم را صورت می‌دهند.

کد خبر: 5299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =