استاد طالب‌زاده؛ گنجینه‌ای بی‌بدیل از کنشگری فعال بود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت درگذشت نادر طالب زاده پیامی صادر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، متن پیام تسلیت میرهاشم موسوی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تلخ درگذشت استاد نادر طالب‌زاده ضایعه‌ای است گران‌سنگ برای جبهه فرهنگی انقلاب که شاید تا سالیان متمادی قابل جبران نباشد. تجربه حضور و فعالیت ایشان در برهه‌های مختلف انقلاب به ویژه در دروان دفاع مقدس در کنار همکاری و مؤانست با سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی، گنجینه‌ای نادر و بی‌بدیل از کنشگری فعال و تراز در عرصه جهاد تبیین را در او متبلور ساخته بود.

او که تجربه زندگی در دنیای مدرن را داشت، به ندای انقلاب لبیک گفت و به دنبال حق و حقیقت به کاروان انقلاب اسلامی پیوست و در تمام سال‌های پس از انقلاب، رویکرد ضد استکباری و ضد صهیونیستی را با قدرت دنبال کرد. هنرمندی که با همت و دغدغه انقلابی خود، شاگردان فراوانی در ایران و فراتر از مرزهای ایران، تربیت و پرورش داد و قریب به پنج دهه فعالیت در حوزه‌های اندیشه‌ای، هنری و رسانه‌ای از وی یک شخصیت جامع‌الاطراف ساخته بود که برای تحقق آرمان‌های انقلاب در جبهه‌های جنگ نرم مبارزه و جهاد می‌کرد.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده محترم، همکاران، شاگردان و دوستداران آن مرحوم، از خداوند متعال برای این هنرمند انقلابی و اثرگذار در جبهه فرهنگی کشور، علو درجات را خواستارم.

کد خبر: 50268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =