محور اصلی برنامه‌ریزی‌ها و قانون‌گذاری‌ها حمایت از  دانش‌بنیان‌ها باشد

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ضروری است که با رفع موانع و تصویب قوانین، شرایط را برای حضور شرکت های دانش بنیان در عرصه های مختلف فراهم کنیم.

سید کریم حسینی؛ نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در رابطه با شعار سال با تاکید بر اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان یک اصل است افزود: دستاوردهای بسیار خوبی از تلاش‌ها و عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان در مقاطع و حوزه‌های مختلف را  شاهد بوده ایم و  لازمه حضور گسترده این شرکت‌ها در عرصه های گوناگون، حمایت مادی و معنوی از آنهاست.

وی عنوان کرد: کشورهایی که اصول کاری خود را استفاده از علم شرکت‌های دانش‌بنیان بنا نهاده اند پیشرفت کرده و توانسته‌اند به مدارج بالای علمی و عملی دست یابند.

حسینی ادامه داد: اهمیت حمایت از دانش بنیان ها به قدری است که مقام معظم رهبری با درنظر گرفتن زحمات آنها و اهمیت حضورشان در عرصه های مختلف، امسال را سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" نامگذاری کردند.

وی  خاطرنشان کرد: حمایت از این شرکت‌ها باید محور اصلی برنامه‌ریزی‌ها و قانون‌گذاری‌ها باشد تا بتوانیم رتبه خوبی را در اقتصاد کشور کسب و مسائل مختلف را نیز به صورت علمی پایه‌گذاری کنیم.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دنیا به سمت استفاده از علم شرکت های دانش بنیان پیش میرود پس ضروری است که ما نیز با رفع موانع و تصویب قوانین، شرایط را برای حضور آنها در عرصه های مختلف فراهم کرده و در جهت استفاده از دانش و خلاقیت این شرکت ها گام اساسی برداریم.

کد خبر: 49779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =