ساماندهی بازار خودرو با انحصار موجود ممکن نیست

نماینده چابهار در مجلس گفت: عملکرد صنعت خودروسازی کشور به دلیل کیفیت پایین و قیمت بالای خودروهای تولیدی قابل دفاع نیست.

معین الدین سعیدی؛ نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با صنعت خودرویی کشور با بیان اینکه شرایط صنعت خودروسازی کشور هم از لحاظ کیفی، ایمنی و هم قیمت خوب نیست افزود: رویکرد خوبی که دولت آیت الله رئیسی داشت این بود که، توجه اش به کشورها، دیپلماسی محور بود و اینکه  ما بیشتر تولیدات خودمان را به کشورهای همسایه عرضه کنیم.

وی ادامه داد: معنای تولید اینگونه نیست که تولید با هر نحو و قیمتی باشد، هرچند همه بر حمایت از تولید داخل تاکید دارند اما نباید بدین معنا باشد که تولیدکنندگان داخلی، بدون توجه به ضرورت ارتقا کیفیت و کاهش قیمت، به تولید خود ادامه دهند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عملکرد صنعت خودروسازی کشور به دلیل کیفیت پایین و قیمت بالای خودروهای تولیدی قابل دفاع نیست افزود: مردم از نمایندگان انتظار دارند که به بیان درد بسنده نکنند و با راهکاری قاطع و انقلابی، مافیای صنعت خودرو را محدود کنند.

سعیدی عنوان کرد: چنانچه انحصار موجود در بازار خودرو همچنان ادامه داشته باشد با توجه به اینکه خودروسازان به هیچ یک از پارامترهای کیفیت توجه نمی‌کنند، بازار خودرو ساماندهی نخواهد شد.

کد خبر: 49587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =