پیام تسلیت «عبدالملکی» در پی رحلت «آیت الله علوی‌گرگانی»

«حجت الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی رحلت عالم ربّانی «آیت الله حاج سید محمدعلی علوی‌گرگانی» رضوان‌الله‌علیه پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انالله و اناالیه راجعون

رحلت عالم ربّانی آیت الله آقای حاج سید محمدعلی علوی‌گرگانی رضوان‌الله‌علیه موجب تاسف و تاثر شد.

اولین سفر استانی اینجانب به شهر مقدس قم، مصادف با  دیدار و توفیق الهی حضور در مجلس روضه اهل بیت علیهم السلام معظم له و بهره مندی از نصایح و توصیه های ناب و راه گشای این عالم مهذب و مخلص در رفع مشکلات مردم بود که  این دیدار فرصتی بی مانند را در مسیر تحول آفرینی وزارت مردم فراهم کرد.  

این مرجع معظم  همواره وفادارانه در همراهی با امامین انقلاب اسلامی و جهاد خاضعانه و مومنانه در خدمت به انقلاب و نظام اسلامی، در کنار مردم و پشتیبان نظام مقدس بودند.

اینجانب ضایعۀ رحلت این فقیه پارسا و عالم را به محضر مبارک حضرت ولیّ عصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع تقلید، بیت شریف و خانواده مکرم ایشان، حوزه های علمیه و همه دوستداران آن عالم ربانی تسلیت عرض کرده و از درگاه خدای رحمان و رحیم برای آن فقیه عالیقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای یادگاران و بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌ک

کد خبر: 48872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =