امید دروازه‌بان استقلال برای رسیدن به تیم ملی

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با نمایش خوبی که از خود در لیگ برتر فوتبال ارائه کرد؛ امیدوار است که بتواند به دروازه تیم ملی فوتبال برسد.

به گزارش آتیه آنلاین، در فصل‌های منتهی به جام‌های جهانی فوتبال، انگیزه بازیکنان در لیگ برتر دو چندان می‌شود تا بتوانند با نمایشی خود نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال را جلب کنند و در لیست بازیکنانی که قرار است سفر جام جهانی را تجربه کنند، قرار بگیرند. در این میان نگاه کادر فنی تیم ملی نیز در آستانه جام جهانی، به بازیکنان، موشکافانه تر است. تیم ملی فوتبال ایران نیز پس از کسب سهمیه جام جهانی حالا باید خود را آماده این نبرد کند و اسکوچیچ قطعا تمام تلاش خود را برای انتخاب برترین بازیکنان به کار خواهد گرفت. در این میان رقابت دروازه‌بانان برای رسیدن به دروازه تیم ملی نزدیک، نفس گیر و به شدت میلیمتری است. اسکوچیچ برای انتخاب سنگربانانی که قرار است با خود به قطر ببرد کار سختی دارد. در این میان حسین حسینی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال با نمایش خیره کننده خود در دروازه آبی‌پوشان به شدت امیدوار است که از چشم اسکوچیچ دور نماند و شانس حضور در تیم ملی فوتبال را داشته باشد.  

سیدحسین حسینی که یکی از بهترین فصول ورزشی خود را سپری می‌کند، در دیدارهای گذشته با سیوهای نجاتبخش، مانع باز شدن دروازه تیمش شده است؛ او با ثبت ۱۴ کلین‌شیت در این فصل، بهترین عملکرد را در میان دروازه‌بان‌های لیگ برتر داشته است. دروازه‌بان ۲۹ ساله آبی‌پوشان در ۱۹ دیدار این فصل که به میدان رفته، در ۵ دیدار دروازه‌اش باز شده است که این آماری حیرت‌انگیز حتی در مقیاس جهانی است. حسینی امیدوار است با ادامه دادن این روند ایده‌ال، جزو چهار دروازه‌بان تیم ملی برای حضور در جام جهانی باشد. آرزویی که روشن نیست به واقعیت تبدیل شود یا خیر، چرا که تصمیم‌های اسکوچیچ در دعوت از دروازه‌بان‌ها نشان می‌دهد او علاقه آن‌چنانی به شماره یک استقلال ندارد.

 روزی که استقلال رشید مظاهری را خرید؛ خیلی‌ها پیش‌بینی کردند عمر گلری حسینی در استقلال تمام شده و باید به فکر تیم جدیدی باشد؛ اما حسینی با تمام دل‌نگرانی‌ها ماند و با وجود هفته‌ها نیمکت‌نشینی صدایش در نیامد تا اینکه ورق برگشت و او توانست مظاهری را نیمکت‌نشین کند و دیگر رشید رنگ ترکیب اصلی را ندید.  حسینی صبورانه مظاهری را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد و توانست خودش نفر اول تیم استقلال شود و به سمت قهرمانی در لیگ جاری حرکت کند.

هر چند که حضور سه گلر لژیونر در لیست تیم ملی کار را برای سید حسین حسینی سخت کرده است. شاید این مسأله برای شماره یک استقلال یک بدشانسی مقطعی باشد که تیم ملی ایران سه گلر لژیونر در اختیار دارد و همین نکته باعث شده که بهترین دروازه‌بان لیگ از دید اسکوچیچ دور بماند!  شاید اگر شرایط گلرهای تیم ملی به این شکل نبود، سرمربی تیم ملی براحتی حسینی را به گردونه رقابت بازیکنان تیم ملی دعوت می‌کرد، اما وضعیت به گونه‌ای شده که اگر برای انتخاب نکردن حسینی چالش‌هایی برای این مربی ایجاد شود، او بتواند بواسطه لژیونر بودن دیگر گزینه‌ها به سادگی از کنار این ماجرا بگذرد. با وجود این اما حسینی باز هم با امید به کار خود ادامه می‌دهد و می‌داند همیشه راهی هست تا به آنچه برایش تلاش می‌کنی برسی. باید توجه داشت که محمدرضا اخباری نیز شرایط خوبی در تیمش تراکتور ندارد و این می‌تواند نشانه‌ای برای دعوت احتمالی از مرد اول استقلال در این فصل باشد.

حال باید منتظر ماند و دید حسین حسینی می‌تواند به نمایش خوب خود ادامه دهد و از طرفی لغزش دروازه‌بانان تیم ملی این شانس را برای او فراهم خواهد کرد که ابن بار در سنگر تیم ملی توانایی خود را به نمایش بگذارد یا خیر؟

کد خبر: 48640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =