زمزمه‌های بازگشت کنعانی‌زادگان به پرسپولیس

برخلاف تصور هواداران پرسپولیس به نظر نمی رسد مدافع سابق این تیم در تابستان بتواند به این تیم بازگردد.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی این روزها برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کند که اختلاف این تیم با صدر جدول به ۶ امتیاز رسیده است.

یکی از دلایل اصلی موفقیت پرسپولیس در فصول اخیر،‌ عملکرد خوب خط دفاع تیم بود اما امسال شرایط به گونه‌ای شده که سرخپوشان به دلیل عملکرد نه چندان خوب خط دفاعی،‌ امتیاز های حساسی را از دست دادند. به همین خاطر مسوولان باشگاه از الان به فکر تقویت خط دفاعی تیم هستند.

یکی از بازیکنانی که از الان نامش برای پیوستن به پرسپولیس مطرح می‌شود، محمد حسین کنعانی زادگان است.

پس از اتمام مسابقات لیگ قطر، گفته شد این بازیکن قراردادش فسخ شده و در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد. با این حال بازگشت او در تابستان به پرسپولیس کمی بعید به نظر می‌رسد.

کنعانی زادگان در حالی ابتدای فصل به الاهلی قطر پیوسته بود که قرارداد قطعی او با این تیم به مدت یک فصل بود و سال دوم آن مشروط به توافق طرفین بود. از طرفی هنوز وضعیت ادامه همکاری او با تیم قطری مشخص نشده است و ابتدا باید این موضوع مشخص شود تا مذاکرات صورت گیرد.

این مدافع ملی پوش اما با پیشنهاداتی از سایر کشورها نیز مواجه شده است و با توجه به میزان پرداختی کشورهای عربی و اختلاف آن بازگشت او به پرسپولیس کمی بعید به نظر می‌رسد.

کد خبر: 48620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =